3 pass, bra för deffen

Kul med skola igen, känns fan som man har haft en veckas lov, softade ju sönder på praktiken. Jaja, simning idag på idrotten, dock endast livräddning, men fy helvete va jobbigt det var. Simma 50 meter, dyka ner, hämta 40 kg's gubbe, simma tillbaka med endast benen. Här gällde det ju visa att man vara alfahane också, så man köttade ju på rätt rejält. Kom in på tiden 2 min 10 sek. Delad etta med alfahane nr 2. Axelito.
.
Körde senare på dagen ett Bröst, triceps och axel pass på GBB. Trevligt att träna med jeppe då det inte blir så ofta nu för tiden. Passet var fan ryssigt och såg ut såhär
  • Hantelpress 25 kg 3x6
  • Liggande pushdowns med rep 3x6 superset stående axelpress 3x6, 1 med 20 kg, 2 med 17.5 kg
  • Variant av Cable-cross overs. 4x8 superset Hantellyft fram, (kettlebell swing) 20 kg 3x6
  • Pushdowns med rakstång 3x6 superset Hantelyft åt sidan, 9 kg 3x6
  • Flyes på lutande bänk 12.5 kg 3x6 superset sittande tricepspress över huvudet, 20 kg, 3x6
  • Vanligt cable-cross overs, 2x5
  • Bencurl 3x6 (Enligt schemat så ska jag ju köra framsida lår på dessa pass, men brukar inte bli av, men kände att jag kunde köra lite idag)
  • Dips 2xfailure vilket var typ 6 reps, då jag var hyfsat död i både triceps och bröst.
Blev ett ganska långt pass, allt som allt cirka 60 min. Skönt som fan.
.
Nyss käkat en smarrig middag innehållande, mastig köttbit,  2 scramble eggs, samt sallad. Fint.
.
Ska chilla lite nu för att sedan glida in och lira Vollyboll i skolan från 22-02(om man går till final dvs, stor chans(?)) Fan en träningsrik dag, gött som fan, detta väger fan upp min lunch från subway, även fast det var en jävel med fullkornsbröd och mycket protein så kändes det inte speciellt seriöst asså. Jaja, den är ju borta för längesen vid det här laget.
PEACE OUT HOES

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menas när man skriver failure i träningssammanhang? Du har gjort det lite då och då, menas det just med misslyckande eller är de nån speciell teknik som heter så?



2010-12-07 @ 14:06:28
Postat av: Matte

Om man kör till failure så kör man tills man inte orkar mer helt enkelt. Så i detta sammanhang så körde jag så många dips jag orkade två gånger. :)

2010-12-07 @ 16:49:23
Postat av: Hubbe

Jaha, så pass. Tungt.

2010-12-07 @ 18:56:26
Postat av: Matte

Sen är det ju diskussioner om detta är bra eller inte, men det är skönt som fan att ta ut sig helt iaf.. :)

2010-12-07 @ 20:06:43
Postat av: Hubbe

Det är väl bra om man gör de lite då och då men sällan, men nedbrytande om man gör de regelbundet och ofta, eller nåt sånt?

2010-12-07 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0