brist på ork

Så lägger man om schemat för att få ut samma effekt av träningen i alla fall. Tänker köra halvkropps-pass nu fram tills jag åker då man endast behöver köra 2-3 gånger i veckan, och nu på lov är man så seg hela tiden så blir oftast inte att man orkar kriga till gymmet.. Så idag körde jag såhär.
.
3x10 Lågrodd
3x10 Hantelpress 25 kg *
3x10 Stångcurl i CC
3x12 Pushdowns m rakstång i CC
3x10 Axelpress 15 kg
.
Första varvet och redan här var man rätt mör asså, menmen..
.
3x10 Shrugs 30 kg/hantel
3x8 Dips
3x10 Latsdrag omvänt grepp
3x10 Hantellyft åt sidan 8 kg
2x10 Hammercurl 12.5 kg
.
Knasigt att köra 5 muskelgrupper på ett pass, men rätt kul också. Imorgon blir det Ben och Mage som bara kommer få ta stryk 1 gång denna vecka asså..
.
PS. Har fan lagt av med deffen nu när lovet kom, kändes ovärt att hålla på och larva sig när man är ledig och inte har några rutiner alls, blir bara skevt. Plus att jag fan väger 77.5 kilo. Blir nästan pinsamt, känner mig liten.. Inte kul.. Så nu blir det att ställa om till sina vanliga matrutiner igen och kanske slänga in en Gainer här och var.
.
Slutsats: När du väl börjat bygga och öka i massa, så tar det fan emot att tappa kilon när man ska bränna.. Det blir som ett beroende att alltid bli större, sen när man helt plötsligt blir mindre, så blir man ledsen i ögat. Jaja, det var kul och lärorikt med deff och hoppas på att jag kommer upp till mina standard 81-82 kilo rätt snabbt igen.
.
Tjoohoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0