Helgen + måndag

Igår så svullades det på rätt bra faktiskt, haha stört gott asså. Då fattade jag varför man gillar att bulka. Till middag åt jag den absolut godaste pastan jag någonsin ätit. Inte för att det var något speciellt, utan bara för att jag inte ätit det på två och en halv vecka nu.
.
MUMS!.
.
Idag dagen måndag så har jag pluggat som en dåre men klämde in ett hemma pass mellan 21.00 - 21.45. Blev gårdagens rygg och biceps pass idag då jag inte körde något igår.
.
Passet såg ut exakt som sist så kanske inte så värt att skriva ner det igen, körde dock utan No-xplode idag, kände ingen större skillnad, tror jag är alldeles för van vid den rackarn nu, får blir att testa nytt efter årsskiftet.
.
Börjar 12.30 imorgon så blir förmodligen (om jag kommer upp ur sängen i tid) ett morgon pass innehållande bröst, triceps och axlar innan skolan. Skönt att vara klar så tidigt, så kan man lägga tid på annat kul senare, plugg...
.
Jaja, dagens kost har sett ut såhär. Startade dagen med en ynka äggshake, detta för att vi bara hade idrott (dans) innan lunch + att jag hade snorbrottom i morse. Till lunch vart det en Hälsotallrik med Dubbel kyckling från Brasco. Saftigt.. Och till middag blev det detta:
.
.
Haha ännu mera kycklig, tur att det är gott asså.. Lyxande till det med ett glas Cola Zero, tackar för gud för att Zero finns, hur skulle jag annars klarat detta?
.
10 dagar sen jag gjorde min spännis-bilds-debut. Tänkte faktisk håller er uppdaterade, så tänker fan slänga upp en dagens form bild nu. Dagsvikten ligger på 78.6, gått ner ytterliggare ett kilo (Y) Here u go.
.
Skratta eller gråt, kommentera gärna, tar nog inte åt mig allt för mycket av det negativa.. ;)
.
.
Hahah mycket skillnad? Får nog ni avgöra..

Kommentarer
Postat av: slynan

Hittade bloggen!

De ser bra ut

2010-12-13 @ 22:12:19
Postat av: Anonym

Lite tunn

2010-12-13 @ 22:15:51
Postat av: Axel

Jo, måste säga att det har gett resultat

2010-12-14 @ 00:20:33
Postat av: Matte

Antar att man får tacka och buga :)

2010-12-14 @ 00:52:02
Postat av: nicohoe

på väg mot ako

2010-12-14 @ 01:18:13
URL: http://nicfosho
Postat av: Hubbe

Axlarna och nacken har växt mannen.



Magen ser man också resultat på. Skitsoft!

2010-12-14 @ 08:57:42
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: willé

om jag ska vara ärlig så ser jag inga skillnader. först när jag såg bilden lite snabbt så gjorde jag det.



men när jag kollade på dem bredvid varandra så såg jag att de var nästintill identiska. förutom att den som du la upp nu var lite mörkare/mer skuggor, som gjorde att du såg biffigare ut.



de är ju bara 10 dar mellan bilderna.

2010-12-15 @ 00:58:42
Postat av: Matte

Hahah det värmer Wille :) men tack för din ärlighet iaf

2010-12-15 @ 14:05:32
Postat av: Anonym

Luktar avundsjuka!!!

2010-12-16 @ 12:40:26
Postat av: Matte

Som om, Wille skulle ha något att vara avundsjuk på ;)

2010-12-16 @ 14:05:07
Postat av: Hubbe

"Luktar avundsjuka!!!"



Håller med Matte, personen som skrev anonymt har inte koll

2010-12-16 @ 17:36:43
URL: http://skrob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0