MAT är gott i rätt mängd

.
Såhär såg det ut när jag lassade på i princip alla vikter jag hade hemma på min ynkliga lilla stång :D 83 kilo, har vikter upp till 88 men det är nog ett tag kvar. Sköna konstrast med en jävla skivstång på julmattan och julstjärna i bakgrunden ;)
.
Dagens lunch var en Hälsotallrik från Brasco, drog till med extra kyckling så man fick sig lite extra protein, fin tallrik i övrigt, bullgur och en klickkeso, + hyfsat med kyckling samt lite tramsiga salladsblad. Fint.
.
Middagen såg ut såhär, och jag tröck den nyss, kanske inte så jävla bra men, aja skev dag..
.
.
Fråga mig inte vad det är då morsan gjorde något slags experiment, det jag kan tyda är iaf, kyckling, bacon, wokgrönsaker, quinoa.... Vad händer, stört mycket kolhydrater.. Trött man blir, haha! Samt keso som jag slängde på själv.. :D SWEEEET

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Sen en pava husets till de!

2010-12-09 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0