PISKA STOCKARNA

Benen och vaderna hade det fan hårt igår, för att inte tala om idag.. Passet såg ut såhär.
  • 4x12 Benspark
  • 3x12 Ljumsdödarn, hittade fan inte vad den heter. Dödar gör den iaf...
  • 4x12 Bencurl
  • 4x12 Benpress, på GB-B villkor då förstås. Ingen Coleman press här inte.
  • 4x12 Stående vadpress (I just detta ögonblick var man kaxig och piskade vaderna ordenligt, idag kan jag knappt gå)
  • 4x12 Random Magcurls-maskin.
  • Avslutade med diverse magövningar tills jag kände mig mör och illamående.
Fräsch pass, rätt roligt att köra ben när man kör hårt ändå, speciellt idag när man är redigt mör, känns det värt liksom. :) Som sagt så har jag svårt att gå i trappor idag, brutala smärtor i vaderna, haha. Soft. Rätt död i ljumskarna också, resten av benen klarade sig ganska skonsamt i alla fall.
.
Ser ut som att det blir det sista passet på Gustavsbergsbadet imorgon för min del, lite sorligt faktiskt. Fan varit ett bra första gym ändå, kom dit tanig och ovetande, körde endast med maskiner till en början, för att sedan våga sig på att experimentera med kablarna mer och mer, och sen när det större vikterna anlände så var man liksom, redo för dom också.. Härligt. Den stora frågan är ju vart man ska ta vägen nu, World Class? Ryss kickboxningsgym i stan? SATS? Annat random gym? Finns för och nackdelar med alla, dock så ser jag minst nackdelar hos WC i Mölnvik faktiskt..
.
Som Hubbe så fint skrev för länge sedan när den hela Grisslinge-diskussionen var i full gång. "Vid Kroksjön badar man. Vid Grisslinge visar man upp sig." Känns som att detta fina citat passar rätt bra in här. Då Kroksjön står för diverse gym och Grisslinge för Worldclass.. Till exempel, "På Gustavsbergs badet gymmar man, på World Class visar man upp sig" Känns faktiskt som att detta är den sorgliga sanningen och detta är väl den största nackdelen efter priset som jag ser på WC... Hm..

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Sitter och betalar foer varje minut jag siter vid datorn, sae hinne int laesa igenom inlaeggen men laste det sista om kroken och det. Vete fan om in slutsats staemmer, dae e det vael snarare Body Joy om e Grisslinges motsats daer det i alla fall finns naegra tjejer att visa upp sig for?



Jaevlar vad du pumpat mannen, sjaelv lar ja gaott ner flera kilon haer. Skulle ocksao vilja kunna bygga muskler... Ska fan tokgymma naer jag kommer hem. (tisdag eller mondag) Pae aterseende!

2010-12-30 @ 22:08:53
Postat av: Matte

Haha dö gäller de fna att läsa och skriva fort asså! Body joy? Skämtar du? Där tränar ju bara massa tanter, ett fåtal brudar, sen går ju resten av kvinnorna i vår ålder till wc för att springa köra ett fåtal pass och sola typ..



Haha inte bra Hubert, dock så kommer inte jag gymma nu på 2-3 veckor.. Känns ju inte allt för bra asså, menmen! Tjo

2010-12-31 @ 12:48:07
Postat av: H

Du for ta och börja pà WC och hjalpa mig att trana axlarna, vill ocksa ha sanna dár...

2011-01-01 @ 19:33:13
Postat av: jesus

update city slicker

2011-01-10 @ 18:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0