Rygg å biccer.

Efter matchen imorse så tröck jag lite tonfisk med äggröra. Efter detta tokdäckade jag i sängen, sov från kl 11.30 till typ 14.30. Snor skönt. Vid halv 5 så började jag göra mig redo för dagens rygg och biceps pass, fick bli hemma igen då tobbe fortfarande är krasslig. Passet såg likadant ut som sist jag körde rygg hemma, men gjorde lite ändringar på vikterna idag.
  • Marklyft 73 kg superset Shrugs 73 kg, 4x6
  • Hantelrodd 25 kg superset skivstångscurl 38 kg, 4x6
  • Skivstångsrodd 43 kg superset hammercurl 15 kg, 4x6
  • Omvända flyes 7.5 kg 4x7 superset benlyft 4x12
Roligt som attans att köra tungt då man ökar i vikter sjukt snabbt, på bara en vecka känner man att man kan lägga på några extra kilon utan problem.
.
Efter detta blev det kött med sallad till middag, fräääscht.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jääävlar vad du marklyfter. Alla håller på med marklyft. Är de nice eller? Skall fan nästan börja med de... Brukar dock bli tröttare i benen än i ryggen, har så jävla få muskler på benen så det är tokigt.

2010-12-05 @ 21:56:14
Postat av: Matte

Haha jag är fan kass på marklyft, har börjat köra de nu då det typ är den ändå övningen som är skön för korsryggen, om den mer i benen så gör du antagligen fel, ganska svår övning faktiskt..

2010-12-05 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0