KÖTTTTT

Dagens pass var fan inget annat än tungt.. Samma upplägg på Rygg och Biceps som sist, men med ändringar på vikterna, också som sist. Såhär såg det ut idag.
  • Marklyft superset Shurgs 83 kg 4x6 (Ökning med 10 pannor)
  • Hantelrodd 32.5 kg (ökning med 10 pannor) superset Skivstångscurl 38 kg 3x6
  • Omvända flyes 7.5 kg 4x8 superset Hammercurl 15 kg 4x6
  • Skivstångsrodd 43 kg superset Bicepscurl m Curlstång 33 kg, 4x6
Hade fan inte tempot uppe idag då jag började passet 20:40 och va fan trött redan då, men allt blev gjort trots allt och man kände fan att man levde efter. Sjukt roligt att köra tungt när man liksom ökar med 10 kg på två övningar, dock så lär jag ju inte öka något mer på dessa två övningar på ett tag men ändå.. :)

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Helt jävla vild! :O

Marklyft har jag som sagt inte nån större koll på hur mycket jag själv tar, men antagligen inte i närheten då jag inte brukar köra de.



Men att du sen kör shrugs på samma vikt, måste va jobbigt som fan :O Och att du kör hantelrodd på 32.5 kg och sen skivstångsrodd på 10kg mer endast, är de bara jag eller är inte det lite märkligt? Borde de inte teoretiskt vara typ dubbla?



Nog med frågor, soft me feta kommentarer, tjo.

2010-12-08 @ 22:34:41
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Haha, gäller å agera som en ryss om man vill bli en. Vette fan varför men känner mig riktigt stark i trapsen asså, tuungt som fan med 83 men skulle säkert kunna lägga på lite mer vikt på Shrugsen men då blir det för mycket på marken och orkar inte fiffla.. Jo det är ju lite konstigt, dock så är skivstångsrodd en jävla tekningövning, riktigt svår att komma åt rätt, gillar den egentligen inte men typ den enda ryggövningen jag kan köra hemma, haha bra jobbat huberto.

2010-12-08 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0