AKO FUCKIN RAHIM

Satt just här och undrade om min stora Idol AKO får ligga något?
.
Jag kom fram till att, ah lite granna kanske... Nej men ärligt, Huberto, om du vill ha svar på din fråga, hur ser idealet ut för en man, så är det bara kolla här ovanför, sicken jävla man asså! Shizzes.
.
Hett tips om ni vill lära er mycket om träning, kost osv så spana in http://www.fitnessplay.tv/ . Främst då Bloggen som skrivs av Ako Rahim. Men finns även mycket intressant hos Mathias Viberg tex, dock så uppdaterar dom inte alls ofta, tyvär.

Kommentarer
Postat av: Hub(erto)

Haha, flerfaldigt SM-mästare i bodybouilding... Kommer inte sträva efter hans kropp tyvärr. Om du frågar mig är han för biffig.



Satsar mer på den slimma men ändå biffiga looken;

http://humordistrict.com/wp-content/uploads/2010/09/ryan-reynolds-shirtless.jpg



(Snubben blev ju utsedd till årets sexigaste man, måste ju betyda nåt liksom)

2010-11-25 @ 21:22:52
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Hub(erto)

Tillägger att jag kommer ju aldrig uppnå Ako liksom, så varför ska jag ens försöka känner jag- vill ha ett mer uppnåligt mål liksom (;

2010-11-25 @ 21:26:23
Postat av: Matte

Dock inte i bodybuilding.. I Athletic Fitness SM.

Jo han är ju sjukt bitigt men fan inte FÖR bitigt, Coleman och Cutler är för bitiga, stor skillnad.

.

Jo det är ju soft, men egentligen inget märkvärdigt..

2010-11-25 @ 21:29:07
Postat av: Hubbe

Haha, jag vet men kom inte ihåg vad tävlingen hette och orkade inte googla, men i alla fall ;)



Jo det är klart, men jag kommer sikta in på ett mål som inte tar typ minst 5 år att nå, om ens det är möjligt. Men cool är Ako.

Haru sett klippet när han ska bänka en 3a på 150 och lackar? ;D

2010-11-25 @ 22:28:22
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Haha, :D

.

Nej det är klart att de är segt, men kul att ha halvdanna mål ;D klart man sätter upp målet att bli AKO sen får man ju se vart man kommer :)

.

Hahah självklart har jag gjort de, så jävla rolig

2010-11-25 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0