B E N

Jäsigt dag, har kikat HIMYM och käkat började detta kl 11 och slutade kl 16. Kl 17 så begav jag mig till gymmet med Tobbe. Axeln kändes inte bra alls så valde att skippa bröst och arm passet, körde istället Ben, vader, mage och korsrygg. Inte sådär fantastiskt kul pass men det funka, man måste väl antar jag. Blir nog något knasig pass imorgon med då jag helst inte ska röra axeln för mycket, och verkligen inte med belastning. Känns ju dock skevt att köra ben imorgon igen.. Finns ju inte så mycket mer muskler jag kan köra då.. :(
.
Smakade på EAA:n idag, den smakade, svin-äckligt. Fyfan va vidrigt. Urrgh.. No-Xplode:n däremot med Grape smak var helt okej, Gainern ska smakas senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0