CHILL MED DILL

Ledig idag vilket är soft. Började dagen kl 8 av en väldigt knasigt anledning, iaf så tog jag då en äggshake, sen somnade jag om och sov till halv ett :)
.
Då gjorde jag en slags frukost lunch brunch variant, såg ut såhär.
.
4 Scramble eggs, 1 keso macka, 1 hälsoshake a la mig. Kaffe samt lite piller.
.
Försökte efterlikna Mathias Vibergs dagliga drink som ser ut såhär
.

Big Dans morning drink
Ner med alla ingredienser i mixern – kör – njut :).

Havregryn, 1dl
Kesella, 250 g
Funlight
Krossade linfrön, 1dl
Lättmjölk, 2dl
Vatten, 1,5dl
Frysta hallon, 50g
Kanel

Näringsinnehåll:
Protein: 55g
Fett: 18g
Kolhydrater: 41g
ca 550 Kcal

.

Ja ganska likt iaf, då min innehåller, linfrön, havrekli, havregryn, nötter, bär, yoghurt och mjölk. Så det är i princip kesellan som gör min sämre, men skulle kunna ana att min landar iaf på 35 gram protein vilket är fint.. Äggröran landar på cirka 24 gram, samt mackan på cirka 6-7 gram. Så allt som allt landar brunchen på 65 gram protte vilket är en bra start, sen får man ju inte glömma äggshaken imorsen som landar på cirka 15-17 gram.. :) Nej nu ska jag köra bil i snön sen ner till gymmet för att köra lite intervaller och vader.

 

C UUU


Kommentarer
Postat av: Dan

samt lite piller?

2010-11-30 @ 18:52:43
Postat av: Hubbe

Vem är Big Dan?



Fan vad du käkar sjuka saker. Grymma - men sjuka. Hur mycket keso har du hemma egentligen, har du köpt sånt där storpack från Martin Olsson på 4kg eller nåt? (;



Vad ja kan urskilja är det tre Omega-3 tabletter (?) samt ett till, å vad är de för nåt? Något knasigt eller typ bara lite järn, eller ipren eller något?

2010-11-30 @ 20:23:42
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Omega 3, Only One samt CLA. Natural stuff ba ;)

2010-11-30 @ 20:36:15
Postat av: Matte

Haha, vette fan vem Big Dan är, antagligen en polare till fitnessplay.tv/mathias-viberg/. Haha, det är morsan som käkar sjuka saker, sen hakar jag bara på när jag inser att det är fan riktigt bra shit hon trycker i sig ;) Hahah, nej men det kanske skulle varit jävla bra att ha hemma, jävlar vad man skulle käka då.

.

Svaret på tabletterna är 2 Omega-3, 1 CLA samt 1 Only one, ba lite vitaminer och mineraler, inget som påverkar träningen, bara bra tydligen, mot vad, är ingen som vet ;)

2010-11-30 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0