Dagens pass

Har känt mig som en riktig pajas denna vecka, då axeln har knasat upp mitt schema en del så har jag typ gått runt och kört lite här och var, haha det fanns ju en liten plan för vad jag skulle köra men va rätt vilsen ibland. De kanske ni ser på passet.
.
10x3 Benspark
10x3 Bencurl
10x3 Benpress
.
12x3 Lågrodd
12x3 Högrodd
10x3 Latsdrag m V-handtag
3x3 Chins. STARK.... :(
.
MASSAKERN! 20x2
.
12x3 Vadpress
10x3 Ryggresning 17.5 kg i famnen
.
Kände även lite på Hantelpressen för att se om det smärtade i axeln men icke, lycka. Så det blev ett lalligt
8x3 Hantelpress 12.5 kg.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Syftar du på samma massaker som jag? (; Får väldigt ofta träningsvärk av den, även fast jag gör den varje vecka så kommer det ibland. Skitsoft.



Sjukt att du körde ryggresning utan någon tyngd i söndags, sen nu kör du med hur mycket som helst. Sansa dig!



Jag klarar typ bara 3x6 chins så de är inte så farligt... En jobbig jävla teknik man måste få in bara.. Som jag inte lärt mig än, mina axlar låser mig typ och ja kommer ej upp.



Marcus har klagat på att det i princip bara är jag som kommenterar din blogg, och att jag även alltid drar skitlånga kommentarer... Men de kommer jag ej sluta med.

2010-11-17 @ 23:42:22
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Haha, syftar självklart på din Massaker. Okej, jag själv får aldrig träningsverk av den, den är tyvär knappt jobbig. Lite synd. Inte fått träningsverk i magen sen jag gymmade med GB och Wille på GB's ryssgym, brutalbänk med vikter var det nog, och jag var helt otränad. Skön jävla smärta dagen efter. Jo men i söndags körde jag ju 20 reppare, jo kanske lassade lite mycket, kör aldrig den så visste inte vad man pallade, kommer nog få fin träningsverk i korsryggen imorrn.



Okej, jo chins är sluga, men skulle vara kul att vara bra på't.



Haha, hälsa manga att det är råsoft ju, känns ju sjuk värdelöst om man skriver ett inlägg och ingen kommenterar, det är fan inte ett gott betyg ;) Så tack, huberto

2010-11-18 @ 00:02:04
Postat av: H

Kör du på lutande bänk då? Och lyfter upp ryggen samt röven varje gång du lyfter upp benen, och sen går sakta ner. 3x15. Soft.



Jo men visst är det så? Lackar när jag skriver nåt ja tycker é intressant och så får man ingen respons.. Händer jämt dock..

2010-11-18 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0