:)

Vaknade kl 09.00, gled ner till Ekvallen där en hockey-bocky match väntade.. Sjukt jobbigt då det var länge sen man åkte griller och det är faktiskt rätt så högt tempo trots att det är korpen.
.
Åkte senare till stan och chillade ett tag och drog sedan till gymmet med Tobbe.
.
Har lagt om mitt schema en del så körde Rygg och Biceps idag. Då man jobbar mycket med biceps under många ryggövningar så slår jag två flugor i en smäll. Förut så jobbade biceps i princip i varje pass då jag körde bröst å armar ena dagen och rygg axlar andra = biceps får aldrig vila. Samma för triceps då den arbetar mycket som stöd under axel passet. Så ja, eftersom jag dragit ner på kcal och kolhydratsintaget så återhämtas musklerna långsammare så blev tvungen att slänga om lite i grytan. Detta upplägg var soft, dock så tog biceps jävligt mycket stryk men det är väl endast positivt när den får vila i två dagar sen..
.
Ändringarna är alltså att jag kör Dag 1, Biceps, rygg, baksida lår. Dag 2, Bröst, triceps, axlar, framsida lår. Dag 3, Löpning, vader och mage. Får se hur det blir med 3:e passet, vart jag ska slänga in det liksom, återstår att se..
.
Iaf så körde jag följade idag:
.
3x6 Rodd superset Hantelcurl, började på 20 men fick dra ner till 17.5 pga att jag dog.
3x6 Latsdrag superset Bicepscurl i CC
3x6 Latsdrag med V-handtag superset Hammercurl 12.5
3x5 Högrodd
3x6 Omvända latsdrag
.
Köttande av mage med diverse övningar
.
Som ni ser så körde jag även tunga och få reps.
.
Dagens kost såg ut såhär.
.
Frukost - Scrambled Eggs, 4 st. Samt Linfröns yoghurt. Kaffe och mjölk.
.
Efter matchen - Äggshake med mjölk.
.
Lunch - Kalkonmacka, kaffe och.. Nu kommer synden, TÅRTA!! Ops.
.
Middag - Lövbiff med fetaostssallad samt en klick keso.
.
Får se vad kvällsmålet blir då jag inte riktigt planerat det ännu.

Kommentarer
Postat av: willé

de e fan mycket med 20/18 på hantelcurl. vette fan om jag pallar de 3x6.



blir till att lägga upp ett ryss program på jullovet:D

2010-11-28 @ 22:25:57
Postat av: Hubbe

Särskilt att köra superset på det, att inte vila mellan liksom. Hur tungt som helst. Har dock inte fattat de där riktigt med superset, om det är som i det här fallet 3x6, blir det liksom inte bara 1x18 då? Eller är det typ några sekunders vila vilket gör att man delar upp räkningen?



Ofta inte din mamma blir lite småsur när du dissar kolhydrater till middagen?

2010-11-28 @ 22:45:03
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Haha, jo det var ju sjukt tungt! Men bara att ryssa antar jag! Nej Hubert nu har du fått de där om bakfoten igen, det är dropset du beskriver så fint.. Superset är när man kör tex latsdrag, så kär du de 3x6 men istället för att vila mellan latsdrags seten sånär du hantelcurl istället, ryssigt, och ett pass som brukar ta 1 h går på typ 40 min :)

2010-11-29 @ 09:51:01
Postat av: Matte

Haha vet faktiskt inte vad hon tycker då vi inte ätit något samlad middag sen beslutet så har endast gjort mitt eget krafs

2010-11-29 @ 09:52:53
Postat av: Hubbe

Aha.. nu hajar jag. Köttigt ändå, då latsdrag som sagt också blir jobbigt för bicepsen :O



Så pass, det underlättar ju. Äta middag själv... Knas. Soft att ta vad man vill dock!

2010-11-29 @ 17:35:24
Postat av: Anonym

Ah det jag menar, inte haft träningsverk i biccarna på sjukt länge, så det var skönt att få det igen.. :D



Inte speciellt knas, bara najs då man kan knåpa ihop saker som ens familj aldrig skulle äta

2010-11-29 @ 19:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0