Gårdagens och dagens pass.

Gårdagen pass bestod av bröst och armar och gick till i princip exakt som vanligt, kanske ovärt att skriva upp allt igen då jag körde 12 reppare som sist :)
.
Dagens pass däremot var lite annorlunda, broesen kunde inte träna samtidigt som mig så fick bli att köra hemma. Rygg, Axlar och Mage stod på tur. Jag tycker att det är svårt att komma åt ryggen utan kablar men gjorde mitt bästa. Passet såg ut såhär.
.
10 Crunches.
8 Thrusters.
8 Enhands hantelrodd
.
Körde detta tre varv och hoppade sen in i fas två som såg ut såhär:
.
12 - Hubbes "Massaker", vette fan vad jag ska kalla den asså, dock på marken.
12 Marklyft
8 Hantellyft åt sidan
8 Hantellyft fram
.
3 var sedan sista fasen.
.
12 Fällkniven
12 Shrugs med stång
10 Axelpress
8 Omvända flyes med hantlar.
.
3 varv även på denna. Kort vila mellan seten, riktigt jävla svettigt och fick ett litet pump iaf, ovanligt när jag kör rygg och axlar.
.
Avslutade kalaset med lite diverse magövningar, måste fan få fason på han snart.
.
.
LÖK? JA, och klaga inte nu, det är okej att ha linne om det är hemmagjort och ryssigt, samt att ingen ser dig med det ;D hahah dubbelmoral?

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Så du har bara det ryssiga linnet hemma?



Kalla det benlyft istället för massakern då.. Det är ju dock en skillnad att köra de jag menar än att typ köra en sån där när man håll fötterna på någon som står bakom och håller emot när den knuffar ner ens ben liksom. Inte sammma grej. Får visa nån gång.



Ofta du hinner köra allt det där, 3 jävla varv? Måste ta typ 1,5h :S



2010-11-25 @ 21:17:48
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Ah ofta jag går runt i det på GBB?



Benlyft var ordet jag sökte. Haha massakern är väl att man ligger på en lutande bänk och sänker ner benen, dock då utan att någon puttar på dom?



Högt tempo vetu ;D inte speciellt mkt, tog väl 50 min

2010-11-25 @ 21:32:16
Postat av: Hubbe

Du måste lyfta röven också, de tar på ett annat ställe. Sen sänka ner rygg/röv långsamt samtidigt med benen. Det exentriska ska va seegt.

2010-11-25 @ 22:29:55
Postat av: Matte

Ah gör exakt som du beskriver ;) segt på exentriska också, klart den tar, men får aldrig träningsverk av den, dock så fick jag de när jag körde den med mina fötter fästa i kablar.. Så skulle jag köra den igår men då fick jag kramp i höften varje gång, så slut på de roliga :(

2010-11-25 @ 22:37:34
Postat av: Hubbe

Aha dåså. Då är du fullärd (utan bänk som gör att du kan gå ner längre). Nåväl, har läst på forum att det är bland de bästa och ja gillaren. Ska prova på massakern 2.0 som du beskriver, hoppas inte det är många på gymmet i morgon dock. Haha, kommer se ut som en idiot. (:

2010-11-25 @ 22:40:36
Postat av: Matte

Hahah, ah den är säkert bra :D Jamen gör de, akta dig för kramp i höften bara, tror det är ett vanligt fenomen, hahah det ser inte ens sjukt ut.. :)

2010-11-25 @ 22:48:39
Postat av: Ackemannen

Bifflinnet!!!!!

2010-11-26 @ 19:05:18
Postat av: Matte

Så jävla soft med bifflinne, riktigt jävla AKO över det.

2010-11-27 @ 00:23:41
Postat av: Anonym

PS

Redan glömt att skriva vikter?

2010-11-27 @ 16:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0