HISS DISS

Dagens feta diss går till. "Bli stark-gruppen" på Gustavsbergs-badet. FIIIIFAN! Äckliga 14 åringar, alla, smala som stickor, samtliga bär linne samt handskar. Vad hatar jag mest på ett gym? Linnen och handskar. Vad hatar jag mer? Smala p_14 som bär linne och handskar! Dessa barn är cirka 5-6 stycken och tar upp fan halva gymmet, denna grupp leds av .. Vänta.. En kvinna... Även hon 14 år, helt efterbliven, lär dom här stackars pojkarna dom sjukaste övningarna som fan inte ens AKO skulle vilja testa, även om man fick en gratis shake för't. Denna kvinna går antagligen under kommando av en.. Vänta.. FET... Kvinnlig... PT. Asså vad är det frågan om, vem i helvete litar på en PT som är.. FET?! Ah men tack för tipset, dom har ju funkat sjuk bra på dig, så då lär det ju gå bra för mig med. Nej, lägg ner. Avgå. Fan avrätta dom som är med i denna sjuka grupp. URGH..
.
Dagens hiss är inte speciellt fet då jag gjorde Hiss och Diss bara för att dissa. Men jag kan fan hissa min stadiga viktuppgång samt min axel som numera verkar vara helt återställd. Skönt då, vill ju inte råka på svåra skadar såhär tidigt i min karriär.
.
Hej plopp grod hopp

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Tänkte införskaffa mig handskar och brukar gå runt med linne spännisbög som man är... Fan, får jag väl slopa handksar grejen derå, det har gått snart två år sen jag började gymma, snart vänjer sig nog hnderna vid friktionen och jag kommer sluta få valkar på händerna. Haha. Nåväl.



Matte, du benämner ju själv anledningarna till varför jag hatar GBC gymmet. Små spinkiga grabbar som inte ens fått hår på pungen tränar, när man på vanliga gym skall ha fyllt 16 år för att få gymma.

Och att PT:arna dessutom är tjocka, vilket jag benämnt förut.

Det är så jävla oseriöst.

2010-11-17 @ 23:36:55
Postat av: Matte

Handskar kan vara okej då man kör tunga basövnigar för rygg och ben. För då sliter det som in i helvete, så man får köttsår typ.. Då är det okej. Men annars är det fan de värsta som finns. Haha säg inte att du går runt i linne. Vad är grejen med de? PS. AKO kör brutalt tung, aldrig sett han med ett par handskar, dock med linne, men han ser ju som han gör också..



Haha, i övrigt så är det soft, inga spännisbögar med linne, inga anabola tokar som slår en, aldrig fullt, när det är de så funkar det oftast, då folk kör typ 1 set och går sen. Tjocka PT's är gosiga, så länge dom inte säger till mig vad jag ska göra.



Sen blir det ju vad man gör det till.

2010-11-18 @ 00:05:41
Postat av: H

Hahah, bra motattack "inga anabola tokar som slår en," Källa på derå? Hah (;



Jo de é ju klart. Allt e relativt.

2010-11-19 @ 08:22:04
Postat av: Axel

Alexander Kindsjö har blivit hotad till livet av en anabola tok

2010-11-26 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0