Hur kommer AKO på alla softa Rubriker?

Hämtade ett intressant paket från Gymvaruhuset.se idag. Paketet innehöll....
.
.
3 kilo Gainer från FX.
EAA också från FC.
No-Xplode från BSN.
.
Nu jeflar är jag laddad, ska köra på detta ett tag nu och kolla om man ökar. Hoppas på det.
.
Igår så vart det ett pass allt, Rygg och Axlar, körde ungefär exakt som förra rygg och axel passet så kanske inte är så intressant. Någon tråkigt är dock att jag tror jag rörde omkring lite för mycket i min vänster axel. Så idag har jag ont, och enligt min privata sjukgymnast så har jag en inflammerad sena i axeln. Så ja, vila väntar för överkroppen i någon dag tills det känns bättre. Så länge, får benen och magen sig en omgång!

Kommentarer
Postat av: H

Gärna lite mer info om vad dem gör, och kostnaden för alltihop.



"Min private sjukgymnast", haha, trodde du blivit fett seriös och skaffat en, sen kom ja på att syrran din pluggar till det. Åhå.

2010-11-13 @ 18:48:27
Postat av: Matte

Ska bli huberto!

.

Hahah, vore bara coolt om jag hade skaffat en på riktigt ;)

2010-11-13 @ 19:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0