INVIGER RYSSGYMMET

.
AS SOFT! Ligger i rummet bredvid som är cirka 2 meter från mitt rum! Hur skönt som helst. "Byggde" och invigde det idag med ett dropset pass på Bröst och Armar. Hela passet såg ut såhär
.
2 set - Bänkpress (53,49,38 kg)
2 set Bicepscurl m Curlstång ( X )
2 set Frenchpress m Curlstång ( X )
-
2 set Hantelpress (22,5, 17,5, 15)
2 set Bicepscurl rakstång ( X )
2 set Smalbänk ( X )
.
Så såg det alltså ut, och X:en står för "kommer inte ihåg exakt vikt".
.
Hubert tyckte jag skulle göra som alla träningsbloggare, att ta kort på formen. Så långt kommer jag inte sträcka mig, men ett litet smakprov är väl OK att bjuda på?
.
(Så ser det ut i nuläget och det är sanning som Hubbe talar, "måste ju se utveckligen"!)

Kommentarer
Postat av: Hubbe

H O O R A H !

Jag hade förut bänken å de i min fattiga, gamla lillstuga bredvid huset förut. Men jag märkte att kylan och snön inte var att leka med på vintern och flyttade in det likt dig, till rummet bredvid. Jävligt skönt som sagt.



Fråga När du kör dropset pass sådär, har du någon speciell siffra på repsen eller kör du bara ut dig?



Tips Fixa designen... schysta klackskor som header liksom. Njae.



Jobbig grej är att jag inte kan göra så mycket med min bänk då jag endast har 50kg. Det plus stången blir välan sådär 53kg alltså och därför kan man som sagt inte öka i pressen, hur mkt har du som potential? Kan dra över 20 reps nu, väldigt synd.



Tummen upp för att du posta "ett litet smakprov" som du själv kallar det, gör så nån gång i månaden som en riktig fitnessbloggare.



Schyst lång kommentar jag skrev. Varsågod.

2010-11-08 @ 21:22:58
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Alltid trevligt att läsa och besvara din långa kommentarer Huberto!

.

Jo jag hade den ju i carporten och det blev fan kallt nu på senaste. Sjukt skönt att ha den inne, blir dock väldigt varmt och svettigt, men är det ryskt så ;)

.

Hade ingen specillt siffra idag då jag aldrig kört dropset hemma förut, och aldrig på bänkpress, så nu lastade jag bara vikt och körde så mycket jag orkade, men det blev ungefär 8 reps per vikt.

.

Har absolut ingen aning om hur man fixar designen. Så klackskor får duga.

.

Jo det är lite jobbigt att köra hemma då man måste flytta vikter hela tiden eftersom man har för lite. Om jag lastade stången full så skulle jag nog kunna nå upp till 70 kg iaf. Men det är inget jag vill göra när jag kör själv.

.

Haha, det är bara sjukt att göra det, men säker kul sen när man kan se resultat.

.

Shyst långt svar jag skrev. Varsågod

2010-11-08 @ 21:58:04
Postat av: willé

O ryskt ska de va:D

2010-11-08 @ 23:46:18
Postat av: H

Jag kunde absolut inte göra det heller förut.. Men sen lista jag ut de och nu vet jag åtminstonde hur man fixar "header" och bakgrundsbild. Ganska enkelt egentligen, kan hjälpa dig om du har lust.

2010-11-09 @ 17:27:26
Postat av: M

Ah najs, du får lära mig lite senare :)

2010-11-09 @ 19:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0