Tjihoo.

Började kl 13.15 idag så passade på att gymma innan skolan då det skulle bli tajt efter pga jävla massa plugg..
.
Så jag steg upp runt 09.15, svepte en shake då jag inte pallar ha en mack-klump i magen när jag gymmar. Hoppade på bussen och efter 20 sekunder hör jag ett vagt "PoFf" hm.. Tänker jag och kikar ner i väskan, vad hade hänt? Locket till ena Shaken innehållande No-Xplode hade flugit av pga trycket och hela min stjorta som skulle bäras i skolan var helt jävla nersölad. DAMN U NO-XPLODE! Jaja, väl på gymmet så fick tobias sig ett redig skratt av hur sjukt tryck det är i xploden. Ett bra betyg kanske? Nåväl, passet inriktat på rygg och axlar såg ut såhär.
.
12x3 Sittande Axelpress 15 kg,
12x3 Låg rodd
12x3 Latsdrag
12x3 Viktlyft fram 12.5 kg
12x3 Latsdrag V-handtag
12x3 Hantel Shrugs 20 kg
12x3 Högrodd
10x3 Hantellyft åt sidan 7 kg
8x3 Assisted chins, med tobbe som assistent.
.
Efter detta blev det att åka till Gullmars och trycka en 150 grammare med pommes på Trafikens. Sedan 4 timmar Matte C, inte spännande.
.
Yjuuuhej

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Tips från coachen Lägg ditt pulver i en plastpåse, detta blir vad man kallar den ökende "Hubbes actionpåse" och när man sedan är på gymmet öppnar man upp shakeflaskan, tar ner påsens öppning i shakeflaskan och öppnar sedan påsen och låter pulvret flöda ner. Fyll på med vatten sen.



Detta minimerar risken för förstörda skjortor. Toppnice.

2010-11-23 @ 21:28:22
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Sjuk bra tips (?)



Blandade ju Xploden hemma av en anledning, för att kunna dricka den på bussen så den skulle få tid att verka innan passet. Inte direkt så vanlig gainer explodera i väskan?

2010-11-23 @ 22:54:24
Postat av: Hubbe

Aha... Läste inte ordentligt. Sorry.



Jag har varit med om när man endast haft gainerpulvret i väskan och locket liksom råkat åkt av. Hahah, ofta den exploderade, fan va sjukt! ;D

2010-11-25 @ 08:56:42
Postat av: Hubbe

Annat tips om du redan blandat den, lägg den sedan i en påse. För actionpåsar är soft.

2010-11-25 @ 08:57:34
Postat av: Anonym

(hela flaskan liksom)

2010-11-25 @ 08:57:58
Postat av: Matte

Haha vad tror du namnet xplode kommer ifrån ;) locket å rubbet åkte av, och det sitter ändå så pass hårt att man måste bita upp skiten ;) haha, jo får väl köra på AP framöver

2010-11-25 @ 12:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0