ÖKA

Idag har jag i princip inte gjort ett skit. Vaknade vid 09 tiden och käkade en skål gröt runt 09.30. Kollade på HIMYM i sängen och ba chillade.
.
Kl 13 käkade jag min specialare, tonfiskpasta. Fint
.
.
Stadig lunch, som landar på en cirka 50 gram protein. 120 gram tonfisk, cirka 70 gram keso + ett saftigt glas mjölk! Grymt att vara "ledig" då man kan göra sin egen lunch och lägga upp redigt med mat, om man jämför med alla lunchhak som jag käkar på varje dag, där man knappt blir mätt och prottet räcker knappt till en filipin i flugvikten.
.
Efter detta så kikades det ännu mer HIMYM och runt 15.30 så tog jag en äggshake. Två råa ägg, mjölk och oboy, ner i shaken och drick. Cirka 20 gram protein.
.
Fixade lite grejer med min Mor sen mötte jag upp Tobias i GC för gymma. Bröst och Armar var på schemat. Svepte lite NO-Xplode och körde igång. Passet såg ut såhär:
.
3 set Dips (Vanliga, svårt att dropseta dips när man är för svag för att hänga på vikter.
Hantelpress
Bicepscurl i CC.
Pushdown
Flyes i maskin (?)
Hammercurl (15, 12.5, 10)
Liggande pushdown m rep
.
Körde allt detta två varv förutom Hantelpressen då jag fortfarande var sjukt mör i bröstet sen mitt rysspass i måndags. Veckans schema har knasat lite så därför bröstet endast fick en dags vila. Inte bra och det märktes ju verkligen idag.
.
I övrigt så gick det bra, fick rätt bra pump, skönt de. Man känner sig riktigt hård asså. Ryskt.
.
Till middag klämde jag detta.
.
.
Kanske inte ser så jätte delikat ut men det var fint som fan. Är i nuläget helt utan kosttillskott så får köra hårt på äggshakes och bananer, haha seriöst. Jaja, ska beställa ikväll, återkommer med vad det blev.
.
Peace

Kommentarer
Postat av: willé

haha, ägg o oboy kan fan inte vara gott ihop=)

2010-11-11 @ 04:52:03
Postat av: Matte

Haha prova, om du mixar äggen väl så förblir oboy lika god som vanligt endast lite krämigare ;)

2010-11-11 @ 13:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0