Kött fifan

Chill dag idag, "praktiserar" på Expressen, så har chillat hela dagen, endast varit på 2 "möten" som inte var speciellt ansträngande. Kom hem runt halv 4 och tog ett hemma pass runt fem tiden. Axlar, Bröst och Triceps stod på schemat, så här gick det till.
  • 3x6 Bänkpress 58 kg
  • 3x6 Hantellyft åt sidan 9 kg/hantel
  • 3x6 Hantellyft fram 9 kg/hantel
  • 3x6 Thrusters 43 kg
  • 3x6 French Press 25.5 kg
  • 4x6 Shrugs - 63 kg
  • 3x6 Hantelpress 22.5 kg
  • 3x6 Smalbänk 58 kg
  • 3x5 Militärpress 48 kg
  • 3xFailure smala armhävningar på knogarna (15, 12, 13 st)

Lite knasigt pass då man måste hålla på att flytta stänger och vikter hit och dit när jag kör hemma, + att jag inte är van vid passet så visste inte riktigt vad jag skulle göra näst, jaja det som skulle bli gjort blev det ju iaf :D
.
PS. Knasigt att jag körde med samma vikt på Bänken som i Smalbänken, bra bevis på att jag verkligen måste jobba hårdare på bänken.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

"PS. Knasigt att jag körde med samma vikt på Bänken som i Smalbänken, bra bevis på att jag verkligen måste jobba hårdare på bänken."



True that! Du kör väl typ som Ako, 12, 10, 8 och till slut 6 rep, beroende på vecka va? Kanske inte alla dem intervallerna, men liknande liksom. Nu är du i alla fall på det tyngsta steget då man bara ska orka köra 6 rep, och då blir man lite fundersam på "bara" 58kg.



2010-11-29 @ 18:42:45
Postat av: Matte

Nej kör inte som AKO, körde 20:reppare, dropset och tungt förut, men nu ska jag endast köra tungt i 3 veckors tid.



Bara och bara, kör bänk 1 gång i månaden och hade ingen som passade heller, så har varken tekniken, styrkan eller modet att lassa på mer än det. Vad klarar du på 6 reppare?

2010-11-29 @ 19:08:48
Postat av: Hubbe

Aha soft. Intervaller i alla fall. Tungt i tre veckor? Är det bra? (Låter jävligt soft nämligen, kanske skulle haka på den trenden isf då det blir kortare pass) (:



Nej ja vet, det är inte bara, men kom inte på nå bättre ord och skrev därför "bara". Jämförde med mig som kör 65 på 8:or men visste inte hur ofta du körde bänk så de var lite dumt att jämföra.



Vet inte, brukar köra 8-10 reppare men skulle gissa på 70 som högst. (:



Lång kommentar. Men sånt e ju nice.

2010-11-29 @ 21:10:04
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, varför skriver du alltid AKO med stora bokstäver? :D

2010-11-29 @ 21:10:55
Postat av: Matte

Tungt är roligt och tydligen det bästa att köra när närinigsintagen är mindre. Om det är så passande för dig vet jag inte, men det är alltid bra med variation och överraska musklerna, så om du har lört 8-10 reppare en längre tid nu så kan det nog vara bra att byta ner sig till 6or. :)

.

Okej jävla ryss..



Haha, han heter AKO med stora bokstäver och så är det bara,

2010-11-30 @ 08:31:38
Postat av: Hubbe

Soft, då ska jag fan överraska dem hårt idag (;



Hahah, såpass. Lite halvtungt liksom.. AKO.

2010-11-30 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0