WC

Besökte de berömda gymmet World Class Värmdö igår med Tobbe, Eric och Nicolas. Planen var att gå dit för att kika in stället, känna lite på det som fanns och få en bättre bild av vad WC egentligen är. Passet skulle innehålla Rygg och Axlar men det spårade rätt hårt, kört typ 5 övning utöver, ville ju som sagt känna på grejerna, typ bänken.
.
Passet såg ut såhär, och var ganska långt:
.
Bänkpress - Lallade lite, kände på ungefär vad jag klarade av.
Dips - 3 set
Marklyft - Lall
Sittande vadpress - 3 set
.
Latsdrag - 3 set
Latsdrag m V-hantag - 3 set
Lågrodd - 3 set
Högrodd - 3 set
Ståenderodd - 3 set
Shrugs - 3 set
Joystick - 3 set
.
Axelpress m hantlar - 3 set
Kettlebell (klassiska svingen) - 4 set
Hantellyft åt sidan - 3 set
.
Avslutade med ett brutalt magpass á la Enrico. Idag är ju fantastiskt mör i nacken och även lite i bröstet faktiskt. Summerar WC som chill, vi var där runt 13.30 tiden så det var inte något folk alls, så om man undviker folket bra så är det kanon. Ska suga mer på den karamellen har ju trots allt fram till januari på mig att bestämma :)

Kommentarer
Postat av: Hubbe

S O F T !

"Bänkpress - Lallade lite, kände på ungefär vad jag klarade av." Och de var? :)

2010-11-05 @ 18:55:48
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

O H J A!

Tog 70 hyfsat lätt. Men på 75 tog det stopp, ligger någonstans däremellan.

2010-11-06 @ 01:34:36
Postat av: Hubbe

S K U M T !

Har för mig att vi köra 70kg samt 75kg halvpackade hemma hos Natta för länge sen. Även du. Fast de kanske jag minns fel..



Fast soft, att jag är lite starkare där. Vi har ju dock våra specialiteter, du har hantelcurl och jag har hantelpress. Så skall det förbli.

2010-11-06 @ 16:09:56
Postat av: Anonym

PS Om bloggen nu heter extremt biff får du då och då köra en "Hugo Rosas", det hör liksom till. Så gör ju dem där fitnessbloggarna också så att... Ja, även om det tar emot.



(Lägga upp bilder där du spänner dig)

2010-11-06 @ 16:52:12
Postat av: Matte

Ah, jag minns att jag tog 70 hos natta och det är ett jävla mysterium hur jag kunde göra de, halvfull och ja, tanigare än vad jag är nu, men ah, har ju inte kört någon bänk så varför skulle jag ha ökat, egentligen?.

PS. Haha, tror tyvär inte det kommer hända försn jag ser ut som typ.. AKO RAHIM! Kanske då, inte annars.

2010-11-06 @ 17:11:10
Postat av: Hubbe

Då mindes jag rätt! Kan dock vart så att det var på den tiden då jag maxade 65kg, inte 75kg.. Och det var därför vi kunde ta det lätt. Annars är det ett mysterium.



Men va fan, man måste ju se utvecklingen

2010-11-06 @ 17:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0