Kvickt rysspass

Hann in till WC idag pga plugg, men vart så jävla sprallig av alla överskottsenergi så knåpade ihop ett Crossfitpass som jag körde här hemma i Ryssgymmet. Såg ut såhär:
  • Militärpress, 28 kg
  • Smala Armhävningar på knogar
  • Crunch/Benlyfts variant
Körde detta 8 - 1. Alltså 8,8,8 7,7,7 ... 1,1,1. Remember? Hög musik och högt tempo, bra tryck även fast det bara var en snabbis. Skönt att ha gjort någonting.
.
.
Haha, skön min. Bjuder på den. Nu ska det pluggas vidare. Puss på er vilka ni nu än är, snittar fan 32 unika om dagen. Börjar ta sig. Finns dock en lite obehaglig känsla över att "okända" läser detta. Menmen. Tack vartfall.
.
EB

Kommentarer
Postat av: Akko

Jag tror att det finns vampyrer som följer din blogg

2011-04-04 @ 21:13:49
Postat av: Matte

Anar de också, creeepy

2011-04-04 @ 21:16:35
Postat av: okänd nicole

tack vare min länk, ollonhuve

<3

2011-04-05 @ 19:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0