PULVERISERING AV BEN OCH MAGE!!!

YEEEEAH BUDDIEEES! Skönt gymgäng idag. Stadiga kisar. Vi har från vänster: Sitch-Hjerker, Optimistmongot, BulkMüller samt SnällTobbe.
.
Erkos och jag knixade ihop detta pass idag
  • 3 set Utfall, 25 kg, 16 reps (8 var ben) - superset - Crunch, 15 kg
  • 3 set Frontsquat, 30 kg. 10 reps - superset - Benlyft
  • 2 Dropset Benpress, avled...
  • 3 set Sittande vadpress 8-10 reps
  • 3 set Stående vadpress 8-10 reps
  • 3 set Akoboll super Snea Crunches
  • 2 set Benlyft åt sidan
  • 2 set Evil-Wheel
Mycket mage för en gångs skull. Riktigt skönt att köra de under passet då man nästan alltid är för trött för att köra de i slutet.
.
Sen blev det en fräsch bastu och annat WC mys.
.
Suktade efter Kött, pommes och bea på vägen hem från gymmet. Vad väntar inte på mig när jag kommer hem då? Jo men precis.
.
.
Galet gott! Samt ganska bra för bulket, hört att det är halvdant med kcal i bea.... ÄÄÄÄH
.
Nu ska jag softa, kanske slaskar ett till inlägg senare. EB OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Knorr ' bearnaise.. Barnsås.

2011-04-06 @ 23:55:34
Postat av: Matte

Det är ju bara hubbe som kan skriva något så dumt! Så jag undrar nu hubbe, vart ville du komma med den kommentaren?

2011-04-07 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0