JNS i mitt hjärta

Dålig träningshelg, dåligt med bloggande, förjävligt helt enkelt. I torsdags så körde vi bröst mage och triceps, det gick fan bra då, mot vad det gjorde idag.. Helt åt helskotta gick de, inte ens värt att nämnas, i torsdags dock, gick de såhär:
  • 5 set Bänk, 75 kg, 4 reps, 72, 6 reps. 70, 6 reps, 65, 6,6 reps
  • 3 Utökade set sittande flyes i CC:n.
  • 2 Utökade set Pushdowns rep
  • 2 Utökade set Pushdowns stång
  • Lite helvild magträning som gick helt okej.
Min bästavän i torsdag, min fiende idag...
.
Hehe i fredags när jag och modern min gled in på Coopen för att handla så stötte vi på en fet låda med äckligt mycket JNS i. 10 kr burken, av någon knasig anledning, vi tog tillfället i akt och köpte 12 burkjävlar. Fint som fan!
.
Nu måste jag plugga som en hest om det ska kunna bli något gym imorrn! PEACE - EB OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0