BEN Fiiiifan

Ledig idag, vilket ledde till att jag lagade ihop ett par saftiga American Pancaces till frulle, sirap och banan på dom sen har man fan en fräsch bulkfrukost. Gled sedan mot WC där jag mötte upp Enrico aka AKO. Jag skulle döda min stockar och han hade B.A.T på schemat. Så vi körde igång runt halv tre, inte mycket folk där då vill jag påstå, vilket alltid är skönt.
.
Provade på att Böja på riktigt idag också, aldrig kört det på riktigt förut så det var ju skoj, en liten skillnad från att köra i Smithen ;)
  • 5 set Mark - 60 kilo, 10 reps
  • 5 set Böj 50 kilo, 10 reps
  • 4 set Bencurl, 10 reps
  • 4 set Benspark, 10 reps
  • 3 set Benpress, 8-10 reps
  • 4 set Sittande vapress, 30 kilo, 9-10 reps
  • 2, notera 2. Varv HFMP. Äckligt, blev inte många reps på andra varvet vill jag lova.
Köttigt må ja säga, och mör vart man. Börjar tycka det blir roligare och roligare att köra Ben, kanske för att man ökar hyfsat fort i vikter och reps hela tiden. Detta kommer väl avta någon gång dock, men just nu, är det kalasskoj.
.
Har fan sovit sen klockan sex, vaknade för cirka en timme sen, ska nog sova vidare nu. Vi hörs allesammans. Hej

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Hahah, jävla tok med två varv!



Fan, man blir så taggad på att träna.. Så får man inte, jävla skit. Får i alla fall lov att hänga med på fredag å tanna iaf.

2011-02-09 @ 06:52:10
Postat av: Matte

Haha, ah det var ruskigt hårt asså.



Ja, fäller fan en tår för dig ibland när jag pressar sönder på WC. Ahmen det låter ju gött Huberto

2011-02-09 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0