Crossfit samt triccar

Dagen torsdag bestod av träningsverk rakt igenom hela kroppen, men framför allt i benen. Herrejävlar va. Detta leder ju till en del problem då man inte är speciellt sugen på att köra tex Rygg när man har en saftig verk där. Jag och Erkxon la därför upp ett Crossfit pass med de muskelgrupperna vi hade minst verk i. Vi nämde det till Crossfit a la Lind av förklarliga skäl. Såhär såg det ut iaf
  • Dips
  • Militärpress
  • Armhävningar
  • 8,8,8. 7,7,7. 6,6,6.... .... 2,2,2. 1,1,1. KLART
Ett visst tryckt i triccarna, ett jävligt smärtande bröst samt en brusten rygg fick man av detta. Men kul var det!
.
Efter detta blev det lite mer Triccar.
  • 5 set Pushdowns reps, 8 reps
  • 4 set Smalbänk, 40 kg. 15 reps
Tänkte slänga in lite bröst men då jag var förstörd i det innan samt byggde på det med Dips, Armhävningar och Smalbänk så tror jag fan det har fått nog för denna vecka.
.
Rygg och bicce passet blir imorgon istället för idag som det var planerat. Skulle bara bli dåligt om jag körde det idag, då min korsrygg är sargad sen Böjen igår samt över ryggen från Dipsen i förrgår. Jaja, imorgon ska den nog vara redo för lite slitage igen. Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0