En ryss är programmerad för att jobba ensam

Gårdens pass är knappt värt att nämna då det var usel. Seg, trött ingen motivation. Leker till ruskig dåligt tempo och degande på gymmet.
.
Dagens pass däremot var rena motsatsen. Gled in runt 20 tiden, va rätt så mycket folk när jag kom in där helt ensam. Men redan vi Bänken så mötte jag Kindsjö så då var min passnings fråga löst. Passet kom att se ut såhär.
B.A.T (Bröst, Axlar, Triceps)
  • 3 set Bänk, 60 kg. 8, 7, 6 reps
  • 3 set Hantelpress, 21 kg. 8,6,6 reps
  • 6 set Cablecross-overs. 7-8 reps
  • 3 set Militärpress 25 kg superset Hantellyft åt sidan, 7 kilo, 6-8 reps vardera
  • 4 set Pushdowns m Rakstång, 10 reps
  • 3 set CB Swing 12 kg, superset Smala Armhävningar, 8 st vardera
  • För att möra köttet lite körde jag även 4 set Bänkmaskin, eller vad den nu kallas, 40 kg hängde jag på och dog, då kände man sig bra stark. Smyggillar fan den friviktsmaskinen lite.
Körde Bänk och H-press med Kinkan, sen gled han och själv stod man där som en ryss. Detta var dock jävligt kul då det blir ett jävla tempo och tryck. Om man har egen musik dvs ;)
.
Efter detta blev det pannkaksfest vilket var väl behövligt. Mikket fint.
.
Nu ska jag försöka sova igen för typ 5 gången ikväll/natt. Hepåer mina Ako-vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0