Fredagsmysen är alltid så himla mysiga

Om man hänger på WC dvs. Vi hade laddat upp rejält och samlades på gymmet runt 1430 snåret, inte en fullbordad elit var närvarande men Julle W, aka gymkungen var besök, alltid skoj med lite nytt kött. (Han va otaggad innan, men efter endast ett chill-hang på WC, så är han fast) Inledde passet på ett väldigt roligt vis. Värmde upp lite på bänken och slaskade sedan upp 80 kilo för ett maxförsök. Senast jag maxade tog jag ynkliga 72 kg. Så tänkte att jag börjar högt för att sedan trappa neråt. Första försöket på 80 sket sig dock. Andra försöket däremot. Så gick det. Tjiho.. Slänga upp 82 och tog även det. Ett sista försöka på 85 fick det även bli, men där tog det stopp. Ändå 82 kilo. En ökning på 10 kilo sen sist jag maxade vilket var för cirka en månad sen. Mycket teknik som har blivit förbättrad men lite råstryka var det nog också.
.
Efter detta körde vi följande Crossfit pass
  • Thrusters, 25 kilo
  • Burpees
  • Smala pullups
  • Dips
7777,6666,5555,.......1111. Klart. Blev rätt så slitigt asså. Men roligt.
.
Avslutade sedan passet såhär.
  • 4 set Cablecross-over
  • 4 set Hantelpress, 21 kakor, 6-8 reps
  • 4 set Pushdowns rep
  • 4 set Pushdowns stång
  • 5 set Stångcurl i CC:n
  • 3 set Smala armhävningar
.
Segt att jag ser ut som en räka bredvid självast Räkan.. :(
.
Sen fick det fan vara nog och en skön bastu följt av chill i omkl väntade.
.
På kvällen drog hela tjocka gänget tillsammans med lite tighta bitches till Friday's och käkade. JD-Burger med pommes fick det bli för min del, samt Räkans ena kycklingfile. Blev saftigt med käk. Gött som fan
.
Idag så fick jag lite trevliga smakprover från Amerikat.
.
.
Längtar tills jag får smaka på dessa. Verkar sjukt smaskiga. Lite större än de svenska också, varför är allt i matväg bättre i USA? Vill åka dit och Grisbulka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0