JACK3D

Dåligt bloggande nu på senaste, inte OK. Kan dock skylla på att jag åkte skidor hela dagen igår i Kungsberget, kom hem runt 8 och däckade sönder rätt så snabbt. I tisdags iaf så blev det ett Rygg och Bicce-pass, körde uttökade set där också och det gick helt okej. Såhär såg det ut
  • 4 set Lats
  • 4 set Lågrodd
  • 5 vanligt set Stångcurl i CCn
  • 3 vanliga set Shrugs
  • 3 vanliga set Hammercurl m EZ-stång
Blev lite ont om tid i slutet så fick hetsa rätt så hårt, därför skippade jag det uttökade seten.
.
Dagens pass vart dock, bryyyytalt.. Enrico hade inhandlat en burk med Jack3d, och jag fick mig en dos. Jag körde Bröst, Triceps och biceps bara för att testa om det var bra grejer. Kan ju meddela att det bra som in i helvetet.
  • 3 utökade set Bänk 55 kg
  • 3 utökade set Hantelpress 16 kg
  • 3 utökade set Pushdowns rep
  • 3 utökade set Smala armhävningar (Sprängde typ mina triceps här)
  • 3 utökade set Hantelcurls 13.5
  • 3 utökade set Stångcurl i CC:n
Som ni kanske förstår så blire det alltså 9 set/övning. Alltså 18 set/muskelgrupp. Vilket är brutalt, och pumpet blir därför detsamma, iaf tillsammans med Jack3d som var klart mycket bättre än förväntat. Blev lagom sugen på att köpa någon form av PWO efter detta pass men tror nog jag väntar med det, måste komma tillrätta med vikten osv först. Sen kanske.
,
Benpasset blir imorgon istället, kommer bli köttigt med detta upplägg.. Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0