Lördagspass

Är ju helt klart underskattad. På ett vis. Knappt ett kotta på gymmet, vilket alltid är trevligt. Va taggad innan, men sen när jag kom igång så tog energin slut direkt, svettades som en gris och orkade liksom ingenting. Knasigt. Tror boven är.. Celsiusen som dracks innan passet. Hm.. Såg här såg det ut iag. Rygg!
  • 4 set Marklyft, 3 set 70 kg x10. 1 set 100 kg x5
  • 4 set Chins 8, 6, 5, 3
  • 4 set T-bar row. 25 kg. 10 reps
  • 4 set Shrugs. 60 kg, 20 reps
  • 4 set Smala latsdrag, 10 reps
  • 4 set Omvända flyes i CC:n. Snorskön kontakt idag. 8 reps
Sen orkade jag inte mer, helt död. Trist. Jaja, ikväll glider jag upp till Åre i 8 dagar så bloggande kommer bli lidande, men kanske blir något inlägg vartfall. Får se hur jag löser träningen där uppe men Ben blir det ju i vilket fall som :)
.
Hare så gött här hemma så hörs vi säkert i veckan. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mike

Hello Mr. Persson

I have followed your blog for a long time, and I'm very impressed.

Can you contact me because I want to talk closer to you.



Mike.

2011-02-27 @ 19:55:14
Postat av: Hubbe

Skum kommentar, minst sagt.

2011-02-28 @ 03:24:28
Postat av: Matte

Helt klart oroväckande

2011-02-28 @ 09:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0