Ryss Rygg

Veckans andra Rygg pass avklarades idag, blev ett rätt så långt pass och fick rätt skön kontakt i ryggen under vissa övningar. Såhär såg det ut va
  • 4 set Lågrodd, 12 reps
  • 4 set Smala pullups, 4-5 starka reps... :(
  • 5 set Latsdrag 10 reps
  • 4 set Smala latsdrag (V-handtag) 8 reps
  • 4 set Högrodd, 10 reps
  • 4 set T-bar row, 30 kilo, 10 reps
  • 5 set Stångcurl i CC:n
  • 3 set Hantelcurl 13.5 kilo, 5 reps
  • 3 set Hammercurl 13.5 kilo, 5 reps
Trött som en gris i Biceps idag, kan ju varit för att det blev så pass många ryggövningar.
.
Bra bulk idag förövrigt då jag startade dagen med en dubbel Jordnötssmörsmacka samt oboy, pressade Pizza Hut buffé till lunch, och har käkat som vanligt resten av dagen, landar ju på 4500 kcal lätt vart fall, vilket är ganska mysigt. Ett statigt överskott på cirkus 500 kcal, för en jämn och fin viktuppgång. (Y)
.
Soft ryssbrud idag på gymmet btw, det var en vanlig brud liksom, typ 17-18 år. Frågade mig om jag kunde passa åt henne på Bänken, så jag körde på. Bruden lassar på 40 kakor, och kör 3 set, 5 reps. Är detta mycket för en tjej, kändes fan som det iaf.. Jaja, skön var hon iaf, köttade på rätt så duktigt, det gillas.
.

Kommentarer
Postat av: Jeffery

Sätt henne då!

2011-02-09 @ 22:14:49
Postat av: Matte

Tänkte fan spänna henne direkt där, på bänken.

2011-02-09 @ 22:44:57
Postat av: Hubbe

Gjorde du övningarna i den ordningen? 4-5 pullups i slutet, visst - men efter andra övningen?

2011-02-09 @ 23:38:53
Postat av: Matte

Exakt i den ordningen som det står. I slutet, men efter andra övningen? Emh.. Njae. Efter första övningen..?

2011-02-10 @ 00:29:48
Postat av: Matte

Nu förstår jag vad du tänker på.. Ja 4-5 är snorlite, men vem kör pullups vanligtvis? + att jag är alldeles för tung för min egen styrka så inte speciellt konstigt att jag inte pallar fler, men bättre ska jag bli, det vill jag lova

2011-02-10 @ 10:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0