Stockarnas död

Halloj, dålig uppdatering igår i brist på tid. Ajajaj.. Men ni får lite kort om passet nu istället (Vart ett ruskigt bra pass igår, för samtliga från WC eliten, starkt)
  • 4 set Bänk, 60 kg. 10, 9, 8, 5 reps
  • 4 set Dips, 12, 15, 10, 8 reps (Kanske ser lite lamt ut, men gick riktigt bra faktiskt.. Inte kört dips på cirka 2 månader så vart lite förvånad hur lätt dessa reps gick.)
  • 5 set Cablecross-overs 8 reps
  • 3 set Hantelpress, 18 kg. 8, 7, 6 reps
  • 5 set Pushdowns, 10 reps
  • 4 set Smala Armhävningar, 8, 6, 6, 5 reps
  • 4 set Militärpress 28 kg, 10 reps
  • 4 set Hantellyft åt sidan, 7 kg. 8 reps
  • 4 set Hantellyft fram, 7 kg, 6 reps.
  • 1 set HFMP
  • 3 set Benlyft på golv
Herrejävlar vilket pass, alla va typ svinladdade och körde som fan, hur kul som helst. Bra skit grabbar.
.
Ryssande fortsatte idag när BEN stod på schemat. Jag och Erxkon skulle mörda de stackarna och gjorde det såhär
  • 5 set Benböj, (Vi hade ingenaning om hur mycket man pallade i Böjen, så vi startade på 60 och jobbade oss uppåt, slutade såhär för mig) 60kgx10, 70x10, 80x12, 100x6. Samt ett maxförsök på 120 kg, borde klarat en 3a men skevade upp det lite granna, men en 2a blev det iaf. (Finns film på detta, rätt lustig faktisk, haha kanske slänger upp den framöver) Trodde fan inte jag var så pass stark i benen asså. Skoj som fan.
  • 4 set Bencurl, 10 reps
  • 4 set Benspark, 8 reps
  • 3 set Benpress, 8 reps samt ett maxförsök, blev en 2a med fullt magasin. Sjukt asså, överträffade mig själv idag.
  • 4 set Sittande Vadpress, 10 reps
  • 4 set Stående Vadpress, 10 reps
.
Nu har jag cirka 0.01 % Energi kvar i kroppen, fyfan va sliten jag är. Sov lite inatt, blev en rätt så lång dag samt ett mördar pass på det. Kom hem vid 19 tiden, somnade vid 19.001.. Vaknade vid 20 och käkade middag. Ska fan dricka redigt med gainers ikväll för att återhämta mig snabbare. Imorgon ska Ryggen dödas igen, har dock träningsverk i den sen igår..? Måste varit Dipsen som jag inte kört på länge. Men det är bara att ösa antar jag.
.
Fick hem ett litet paket härom dagen också. Trevligt
.
.
Vill fan inte tacka Gymgrossisten utan mera typ bajsa i deras hår. Tog fan mig 8 dagar att få hem skiten. Blev ruinerad på kuppen då jag blev tvungen att köpa Gainers på WC för en jävla förmögenhet samt Cashewnötter, 8 dagar i rad.. Less man blir, sluta slicka Ako's blodådror och gör era jobb istället. Hm.
.
Men på Gainern kan jag fan inte klaga. 7.2 kg träningsguld. 950 kcal/serving. Saftigt, räcker 31 gånger, för 595 kronor, det kan man väl inte klaga på, eller? Har kört denna nu sen i Måndags och vikten innan middag ligger nu på 82 stadiga kilon, som önskat. Nu är det bara att öka uppemot 85. GOGOG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0