Viktuppgång när den är som absolut roligast

20 November 2010 låg min vikt på 82 kilo. Sedan kom ett förödande Jullov samt en resa till Thailand. Efter hemkosten låg min vikt på ynka 76 kilo. Kunde knappt greppa något som helst fett/skinn från min mage, detta var snuskigt. Såg i princip ådror längst ner på den. Blä........ Detta var alltså den 18 Januari, idag, den 19 Febrauari ligger min morgonvikt på rätt så sjuka : 83.3 kilo. Detta är alltså en viktuppgång på fan 7.3 kilo. Haha är inte detta rätt brutal med tanke på att jag gick upp dessa kilon på en månad. Jaja, mycket var endast vätska men bannemig inte allt. Hoppas på att forsätta i detta tempo (kanske lite långsammare, hehe) så ska fan 90 till sommaren inte var en omöjlighet. 90 kakor är fan köttig.. Fräscht
.
Gårdagens pass bestod av köttning av Ryggen och Biccarna. Erkan och Carl blev mina kompanjoner och passet såg ut som följande. (Blev rätt så långt, hehe)
  • 5 set Mark - 70 kg, 10 reps
  • 4 set Chins - 3-4 rätt så krassliga reps :( (går framåt iaf)
  • 4 set Lågrodd - 8 reps
  • 5 set Latsdrag - 8-10 reps
  • 4 set Latsdrag V-handtag - 8-10 reps
  • 4 set T-bar row - 25 kg, 10 reps
  • 3 set Shrugs - 70 kg - 20 reps.. (Körde med remmar, klarade ett gäng fler då :O )
  • 5 set Bicepscurl i CC:n - 8-10 reos
  • 5 set Hammercurl m EZ-stång - 8-10 reps
Sen fick det fan vara nog asså, smällde en Jordnötsmörsmacka samt en Gainer direkt efter, spyfärdig? Yes.
.
Gled hem för att sedan åka vidare igen och se på Bio, Sanctum. Helt OK rulle, varken mer eller mindre. Idag blir det bannemig vila, är förstörd i varje muskel i kroppen. Får se om det blir något pass imorgon, men tror fan de :)
.
På återseemde mina herrar

Kommentarer
Postat av: H

Tss, va äre för fel på att se lite ådror längst ner på magen... :P

2011-02-19 @ 21:14:42
Postat av: Matte

Haha, jadu. Frågor kvinnorna

2011-02-19 @ 21:35:36
Postat av: Hubbe

:(

2011-02-20 @ 11:09:03
Postat av: Matte

Sen har ju jag inte frågat samtliga kvinnor på planeten Tellus, och det är ju självklart en smaksak. Stay cool hubbertoman

2011-02-20 @ 12:50:07
Postat av: Hubbe

Haha, de var bara så att jag har EN ådra på vänster sida av magen längst ner. Inte så jätte synlig iof så de är väl lugnt. Stay cool du med Mellanmjölk.



När ska du fixa designen då? Känns så stelt

2011-02-20 @ 16:32:04
Postat av: Matte

Haha tror inte dom bryr som om en ådra asså ;) haha men lär mig då, vi får ha bloggkonferense eller liknande och lösa det

2011-02-21 @ 13:46:35
Postat av: Hubbe

Ah, ja var helt lost förr sen kom ja underfund med den där jävla "designadinblogg.com" eller nåt åt de hållet, och där stod de mesta liksom. Bara kopiera va dem gör och klistra in i skiten så blir de soft.



Sett Akos helt vilda nya sida?

2011-02-21 @ 17:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0