BACK TO REALITY

Får väl börja med att ursäkta för blogguppehållet, men tror nog alla vet varför, för dom som inte så har jag varit i Thailand i två veckor. Men nu känner jag mig taggad på att börja träna och blogga om det igen.
.
Resan har varit förjävla najs, dock så blev det ju tyvär? en del drickande, hade väl typ 3 dagar vita dagar, men annars så låg min proteinsyntesen och testoseronnivå på -100.. Sen att man inte alls är hungrig på samma sätt som hemma resulterade i cirka 3 mål om dagen, dock så var detta rätt kaloririka men absolut inte för att nå det som behövs. Jaja, dessa faktorer bidrog till att vågen visade 74.6 när jag kom hem.......... Igår vägde jag mig igen och då stod den på 75.3.. Vart fall så har jag droppat nästan 4 kilo, vilken är sjukt. Men tror nog att dessa kilon kommer tillbaka rätt fort med svensk mat och lite träning på det :)
.
Förövrigt så är jag numera Gymsökande, och som det ser ut nu så blir det World Class Värnmdö jag börjar, på gott och ont, haha.. Slutar aldrig förvånas vilken sjuk mängd med människor det är som tränar det, fråga Pelle i Norsborg så visst fan gymmar han på WC på Värmndö. Aja, det löser väl sig antar jag, ses där. Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Varför skriver du Värmdö fel? (;



Jag råkade ut för samma sak, droppade dock bara 1 kg, det var ju soft. Resten av familjen gick upp minst 2.

2011-01-19 @ 18:49:25
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Hhaha, jävlar, sjukt att jag råkade skriva fel på båda ;)

.

Haha, samma som i min familj då :)

2011-01-19 @ 18:51:32
Postat av: Hubbe

Jävlar vad du gick ner i vikt dock, nästan nere och kraffsar vid min vikt liksom.

2011-01-19 @ 19:06:06
Postat av: Matte

Ah riktigt sjukt, brutal deff att åka utomlands ;)

2011-01-20 @ 01:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0