KÖTTKÖTT Å KÖTT

Fick lite tidsbrist igår så bloggande blev tyvär lidande, dock så får ni gårdagens Bröst och triceps pass + dagens pass idag istället :) Gårdagens pass såg ut som följande.
  • 5 set Bänk 4 set 50 kg x 10 om jag minns rätt, kan varit en 8:an på 4:de setet, 40 kg x 10 på 5:e och sista setet
  • 3 set Lutande Hantelpress 1 x 18.5 kg x 6, 2 x 16 kg x 8
  • 3 set lutande Hantelflyes, 1 x 13.5 kg x 6, 2 x 11 kg x 8
  • 4 set Pushdown m Rep 10 reps
  • 3 set liggande pushdowns 8 reps
  • 3 set Hantellyft bakom huvet 2 x 7, 1 x 5
Kort och köttigt pass, hyfsat mör idag då jag redan var mör i bröstet från innan.
.
Veckans andra benpass såg i princip likadant ut som sist, nämligen såhär.
  • 3 set Marklyft 60 kg, x 10
  • 5 set Böj i smithen, 70 kg, x 7-8
  • 4 set Benspark x 8
  • 4 set Benpress (maskin) x 10
  • 3 set Bencurl x 6
  • 3 set Sittande Vadpress 25 kg x 10
  • Avslutade med HFMP, vilken är jävligt fräscht asså. (Y)
Blir lite halvt hattigt med set, reps och vikter nu såhär när man är ny på ett gym då man inte riktigt kan grejerna, men helt klart en bättring redan så snart så, hoppas det inte blev allt för rörigt på gårdagens pass där vid bänken och hantelpressen ;)
.
Har fan varit en galen gymvecka vilket dock är najs för att komma igång igen, veckan har sett ut såhär.
  • Förra fredagen, hade inte gymmat på 3 veckor, körde överkroppen + vader.
  • Söndags, saftig träningsverk överallt förutom, benen. Därför ett Ben, korsrygg och vadpass.
  • Måndags Rygg, Biceps, Axlar Och Mage. Brutalt pass då jag var riktigt mör sen Fredagspasset.
  • Tisdags, Bröst och Triceps, samma här, mör sen i Fredags, så var lite seg.
  • Onsdags, Ben, haft lite svårt att gå sen i Söndags, men bara att kötta på, går fint när man blir lite varm i stockarna.
  • Imorgon, torsdag, hopp på Rygg och Bicce passet igen, får se hur det blir med Axlarna, Mage blir det iaf inte.
  • Fredag. Bröst, Triceps och Mage. Samt TANNIN', bara eftersom det är fredag liksom, haha.
Nu till frågan, kan det någonsin vara bra att köra såhär hårt? Man måste ju iaf äta brutalt jävla mycket, vilket jag dock har gjort idag, men aldrig jag äter så mycket som jag ätit idag i vanliga fall.. Dagens matschema såg utsåhär.
  • Frukost, 3 vita mackor, saftigt med smör samt skinka, 1 gainer. 200/macka = 600 + Gainer m Mjölk = 400
  • Lunch, Pizza Hut buffé - 10 stora bitar, 1 bit ungefär 300-350 kcal, då en Donken Cheese ligger på ca 300. Allt som allt ca 3000 kcal.. GALET
  • Gainer + 80 gram Cashewnötter (500 kcal) 1 timme innan träning, 1 direkt efter = 1300 kcal
  • Middag, cirka 500 kcal
  • Kvällsmat/shake cirka 500.
Brutal dag med ett energiintag på, 6300 kcal.. Mumsigt. Överskott på cirka 2400 kcal, om man skulle käka såhär varje dag så skulle man öka cirka 2-3 kilo/Vecka. Kanske borde prövat, undra om man har något klasshomie som är sugen på Pizza Hut 5 dagar i rad? Proteinet idag orkar jag inte ens räkna på, då jag är helt säker på att det räcker och blir över. Men chansar på att det ligger iaf på 180-200 gram. Behövde fan såhär mycket kcal idag då jag har haft brutalt träningsverk genom hela kroppen nu sen i Söndags, hoppas på mycket sömn inatt så man kanske kan köra full på Ryggen imorrn.
.
Nu blev inlägget hyfsat långt, hoppas ni orkade läsa all smörja. Puss och PEACE på er
.
PS. Kvällsvikt innan natt-shake. 76.9 kg. Går uppåt. KALAS *

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Hahahah, jävla tok. Tänk dig när vi hade tävlingar i sånna fall, fan Fröjd i min klass vann över både Mange och Wille genom att äta 23 slizes. Det är en skön mängd kalorier de.



Men du, du kan ju inte köra HFMP gång på gång (typ 2..), måste variera övningarna ;)

Fan vad nice med rygg, biceps och möjligtvis axlar i morgon. Själv har man ju ett rygg och axelpass som vänter så de passar ju ganska smutt.

Även bröst å mage på fredag. Soft helt enkelt.

2011-01-26 @ 22:02:51
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Haha, helt galet. Jo man va fan vassare i Ettan, då tröck jag nog 17 som max asså. Jamen dom är ju helt vilda, Häggen i min klass har rekord på 25 slices. Jo, det blir ju en del, typ 6-7000.. Kan inte vara bra för hjärtat.



Haha, jorå, den tar fint som fan. Kör tills jag vänjer mig, sen ändrar jag. Amen gött, vi slutar 16.10 som sagt, så kanske kan matcha?

2011-01-26 @ 22:11:55
Postat av: Hubbe

Sant, körde 18 i ettan men har inte gjort nåt i tvåan. Det ser ut att bli en final i 3:an. Jag skall fan börja träna. Inte så bra för hjärtat nej, åderfölkalkning på plats typ, heh (;



Jo det är sant iof. Jag körde lite annat idag bara för att kunna köra HFMP på fredag igen, å tog därför å körde situps i maskin (den du tyckte bara tog i höften), en maskinjävel där man endast tränar sidorna. Den är soft. Samt lite situps på väldigt lutad bänk med medicinboll.



Det blir en matchning. (:



2011-01-26 @ 22:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0