Riktigt fredagsmys

Äger rum på WC runt 13-tiden. Blev fan en riktigt trevligt stund, med mycket sköna peoples, tror fan hela WC-eliten var på plats. Många som körde Bröst vilket var skoj, jag körde detta iaf.
  • 3 set Bänk. 55 kg x 8.. Sen var jag och Tobbe taggade på att maxa så vi langade på 65 och stegrade oss uppåt, lite halvt seg efter 3 set innan blev det iaf ett Max på 72 kg för min del. Kändes sådär, va ganska nära på 75 men det får jag ta någon annan dag.
  • 4 set Lutande hantelpress, 18.5 x 6-7
  • 4 set Militärpress 30 kg x 6-7
  • 4 set Kettebell-swing, 12 kg x 10
  • 4 set Pushdowns m rep x 8
  • 4 set Pushdowns m stång x 10
  • Avslutade med 3 set av "bänkmaskinen" som man hänger vikter på, inga kablar inte. Rätt skön faktiskt.
Efter detta blev det lite chill för att sedan köra HFMP tills man var död. En 20 minuters sol sen var man redo för fredagen ;) GTL, hehe.
.
Softar idag, måste fan vila då jag är sjukt seg i hela kroppen efter förra veckan som vart brutal.. Ska lägga om schemat imorgon men blir nog ett pass iaf.
.
På återseende mina herrar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ryss asså. du tränar ju oftare än va jag äter:P

men jag tycker du kan öka mili pressen samt bänk lite=)

2011-01-30 @ 00:31:14
Postat av: willé

//willé

2011-01-30 @ 00:31:58
Postat av: Matte

Haha, blev lite väl mycket förra veckan, ska nog trappa ner till 4-5 pass nu. Jo, är så jävla svag i bänken, måste köra hårdare där, helt klart. Militären var jag ganska bra på förut, va uppe i 38 kg och nosa, men nu jävlar blir jag svintrött på 30, jaja

2011-01-30 @ 15:14:29
Postat av: willé

mm, de va de jag såg, du hade ju vart uppe o nosat=)

jag va ju tvungen o pröva mili o bänken hemma. jag pallar nästan 65x8x3 på bänken och jag klarar 40x6-7x4 på mili=)

men snart tar du mig din jävel, de känner jag på mig:S

2011-01-30 @ 19:44:28
Postat av: Matte

Haha, ah tappat rejält i styrka under thailand asså :( Jaja, det går fort att ta igen hoppas jag.



Du är fan ryss ändå, skogstark i bänk.. Måste fan bli bättre på den rackars övningen. Haha, skulle vara ruskig kul att nosa gamle william i bakbenen

2011-01-30 @ 21:09:40
Postat av: willé

haha:D

2011-01-30 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0