Tjiiho

Vilken lyft, haft 17 samt 18 läsare i två dagar nu, knasigt fenomen. Går ryktet om att jag har uppdaterat eller hur kan det alltid bli fler när man skriver något nytt efter ett tags uppehåll, samma sak när man skriver något extra intressant/lägger upp bild på formen. Nåväl, slutar tydligen 12.15 varje fredag, ganska soft? Så efter detta åt vi lunch sen gled hela tjocka gänget till WC för att träna, jag dock endast "provträna" för tredje gången, hehe. Jaja, körde igenom i princip hela överkroppen vilket va skönt då jag behövde vakna till liv efter 3 veckors chill. 
.
Passet blev rätt långt och såg ut såhär. (Kan inte vikterna på WC så ni får endast övningar och cirka reps.)
.
Pushdown 12x3
Bicepscurl i CC 12x3
Hantelpress 12x3
Hantelshrugs 10x3 (28 kg tror jag?)
- Liten vila, dricka paus
Lågrodd 12x3
Vadpress 10x3
Bänk 8x3 (50 kg, hehe)
Bicepscurl stång 10x3 (28 kg, hehe)
- Snabb vila.
Dips 6x3 (hehe)
Hantellyft åt sidan 7 kg, 10x3
Hammercurl 13.5 kg, 5x3
- Lite längre vila
Hubbes magpass, dog..
.
Sen blev det duschen medan resten tog sig en Tannin', haha jävla WC:are asså..
.
.
Riktig mat! Fyfan va gott. Med mottot "Spräck bara en tarm varje gång du käkar" i baktanken, citat av den sanna grisbulks-legenden Johannes Arvonen.
.
En brutal träningsvärk lär infinna sig imorgon men den har jag fanimig saknat, welcome back ma friend!

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Jag har funderat över en grej. Om man drar en NO-explode, och sedan tränar ett helt pass så man blir pumpad... Hur länge håller den där uppumpade looken i sig? Jag menar, de skulle vara ganska soft att i så fall dra en sån, åka och träna och sen åka till beachen 11 liksom.

2011-01-21 @ 22:14:10
Postat av: Matte

Hahah, denna dröm levde jag också i tills jag prövade PWO:s, men sanningen är att allt lägger sig helt cirka 1 timme efter passet, det sjuka trycker lägger sig redan i duschen, tyvär :(

2011-01-22 @ 00:46:46
Postat av: Hubbe

Aaawh, man..



Var ju lite halvsynd.

2011-01-22 @ 00:55:06
Postat av: Johannes Arvonen

hahahah googlade på mitt namn så kom det här upp



Aa det är bara spräcka en tarm eller två

bra blogg och bra resultat



No pain , no Gain

2011-05-01 @ 15:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0