WC SKA FAN ÅNGRA ATT DOM FICK MIG ATT BLI MEDLEM

Som ni kanske förstår så var jag där igen, och har fan planer på att vara där resten av veckan också, idag blev det ett jävligt köttigt pass bestående av Rygg, Axlar, Biceps samt lite mage. 1 timme och 20 min tog det hela, kött. Passet kördes med Enrico, den jäveln är ju om mig i princip allt förutom biceps nu förtiden, detta kan ju fan inte tolereras, dock kul då det höjer ens motivation. Passet såg ut som följande.
.
  • Militärpress 35 kg 3x8
  • Kettlebell swing 16 kg 1x8 12 kg 2x8
  • Omvända flyes m hantlar, 8 kg 3x8
  • Latsdrag 5x6
  • Latsdrag V-grepp 3x6
  • Lågrodd 3x8
  • Högrodd 3x6
  • Bicepscurl i CC:n, 5x10
  • Bicepscurl rakstång 30 kg 4x6-7
  • Bicepscurl m EZ-stång, smalt Hammercurl grepp, 18 kg, 3x6-7
  • Avslutade med Hubbes fitness-mag-pass. Som bränner fint i kistan.
Som sagt, låångt pass, om man ska fortsätta med det här så blir fan att supersetta så kan man nog få ner tiden med iaf 30 min.
.
Jaja, just nu ligger jag och grisar i mig en (två glas) oboy-vanilj-alltmöjligt smootie, den är hyfsat fräsch och blev fan stor idag vilket dock endast är bra för min del då jag fortfarande ligger på ynka 75 kg. Undrar fan vart dom där 4 pannorna försvann ifrån då jag inte känner någon skillnad muskelmässig och det enda logiska är att jag har förlorat 4 kilo muskler, (annars skulle nog alla chunkiiiez åka till thailand i 2 veckor och deffa) men som sagt så känns det inte som det, jaja. He på er

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Haha, "Hubbes fitness-mag-pass", vilken jävla benämning ;)



"resten av veckan också".. Alla dagar? :S

2011-01-25 @ 18:59:35
URL: http://skrob.blogg.se/
Postat av: Matte

Haha, RFM-P benämns det som numera, riktigt jävla fitness stuk på de ju ;)



Haha, ahja, måste komma igång, träningsverk rakt igen hela kroppen men fan, bara å kriga ända in i kaklet

2011-01-25 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0