WORLD CLASS VÄRMDÖ

Nu är det klart. Ni hittar mig numera på WC i Mölnvik. Första passet som officiell WC-medlem blev med Enrico grisdeffarn T. Då jag har en fantastisk träningsverk i hela överkroppen så passade det bra att avverka benpasset idag. Fräscht att puscha lite ben, det kan faktiskt vara lite kul, ibland ;) Såhär såg det ut iaf.
  • Marklyft (Strikta jävlar) 3x6 60 kg
  • Böj i Smithen 3x6 60 kg
  • Benpress 3x8
  • Benspark 3x8
  • Bencurl 3x8
  • Sittande vadpress 3x10
Sen var man mör ska ni veta. Softade på en kaffe för att sedan ta sig en 10 i solariet, haha. Softade vidare på en bastu och ba inveg allt som gick att inviga :) Blir ett pass i morgon, vad det kommer bestå av har jag dock inte riktigt bestämt ännu.
.
.
Ett grisbulks kvällsmål. Bestående av Skinny Maths proteinBomb. Samt mackor och Jordnötter.
.
Drinken gör ni såhär. Släng i:
  • 100 g Kesella (Kvarg)
  • Mjölk
  • Vanil yoghurt
  • Nötter
  • Linfrön
  • Havregryn
  • Vispgrädde
Hela kalaset landar väl på ganska cirka 30-35 gram protein. Samt säkert 500 kcal. Vilken är sweeet för en tanig man som jag. Hade planerat att trycka hela påsen med Jordnötter vet dock inte om jag lyckas, men vore bra då den innehåller 1000 kcal samt 52 gram protein, vilket är helt galet.
.
Jaja. Huberto och andra WC:are. Ses runt 16 snåret? Najs TJOO

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Hört att det är lågvärdigt protein i jordnötter så det blir väl an inte riktigt 52 gram man tar upp vad jag förstår. Men de är en grym bulk.



Tränar ej måndagar, har trummor då...



Tisdagar: olika, denna vecka vid 10.30 då jag börjar 13.15 i skolan.

Onsdagar: Runt 16.30-17 snåret

Torsdagar: 16.30-17 snåret

Fredagar: 13 snåret om jag ej äter.

2011-01-23 @ 21:46:30
Postat av: Matte

Jo det stämmer att sammamsättnimgen är skev, men man lär ju få ut 30 gram av det iaf.

.

Ajaja, hm. Då blire typ fredagar vi tränar samtidigt då, annars lär vi bara ses typ ;)

2011-01-23 @ 21:58:20
Postat av: Eric

Man tar ju faktiskt upp ALLT man käkar, spelar ingen roll om proteinet är lågvärdigt eller inte. Sen har jordnötter en rätt keff aminosyresammansättning så allt protein lär inte omvandlas till muskelprotein (långt ifrån), men vettefan hur stor roll det spelar egentligen. Kcal före protte! / AXON

2011-01-23 @ 22:12:44
Postat av: Hubbe

Sant ;)



Jävla skevt schema ni har, du kommer ju behöva träna när de är rush hour om ni slutar 17 :O



Men torsdagar då? Eller skaru inte träna då?

2011-01-23 @ 23:15:02
Postat av: Matte

Skevt och skevt, det är soft! Jo onsdagar kommer bli hårda men det är väl smällar man får ta, torsdag blir runt 17 snåret, pallar fan inte gumma innan ;)

2011-01-24 @ 09:27:26
Postat av: willé

Så du skiter/pissar inte Eric?!?!:D

2011-01-24 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0