B.A.T fullbordat, nästan

Inledde dagen pissdåligt. Åkte till tandläkarn 08.10. Är där i 2 minuter, sen upptäcker dom att dom redan lagat de hål dom skulle laga idag. Det har blivit någon jävla dubbelbokning så jag får åka hem igen. Folktandvården vinner fan VM i att fucka upp min sovmorgon.. MEN. Som tur är, så åkte jag hem emellan, för väl hemma upptäcker jag att jag har tömt en jävla 1 liters gainer i min väska, samtligt innehåll är nergeggat med råge. Slaskig värre. Packa nya idrotts och gymkläder i en ny väska för att sedan bege sig av. Jätte glad och knappt trött på livet.
.
MEN sen, på idrotten fick vi leka i gymmet. Vilket jävla gym det är asså, typ min dröm. Ryssigt som in i helvete. Blev ett jätte knasigt pass, testade mest på massa knasigheter. Blev väl iaf 4 seriösa set Militärpress - 40 kg - 7-8 reps
.
Galen grej va att Håkanbråkan slängde upp 100 kg i Bicepscurl i CC:n. Vajerjäveln GÅR av när han är påväg upp, så med full kraft flyger stången han håller i rätt över näsan på honom. Såg inte ut att göra så ont för de gick så fort och han själv var helt iskall av chocken. Gled dock till sjuksyster och fick "brutet näsben samt hjärnskakning" inskrivet i sin journal.. Helt sjukt. Livsfarligt ryssgym.
.
Väl på gymmet blev det B.T som såg ut såhär.
.
  • 5 set Bänk 70 kg - 1 set x 5. 65 kg - 4 set 8,8,8 (två sista med lite hjälp) 6.
  • 4 set Hantelpress, 2 set 23.5 kg, 6 reps. 2 set 21 kg - 7-8 reps
  • 5 set Cablecross overs. 8-10 reps
  • 4 set Pushdowns rep, 8 reps
  • 3 set Smala Armböjar x'D. 6-8 reps
  • 3 set Akoboll superset Crunch (1 set med 12 kg kettlebell)
  • 2 set Benlyft m putt
Sen blödde man i magen så de stod gött till. Hem direkt för att käka kaloppsbalja, fan va gott det är, skulle kunna käka de varje dag i 1 år. Glider ner så lätt också. Mumma.
.
Nej nu snackar jag för mycket skit. Vi höres.
.
EB - Mathias Persson signar ut!!!

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Vilken jävla ryss Håkan är! Helvete, bruten näsa OCH hjärnskakning? Fy fan!!



Matte, lägg av med bänkpressen. Blir fan lack.

2011-03-21 @ 21:39:47
Postat av: Matte

Ah helt jävla vild asså! Fan riktigt brutalt.



Haha det går fan uppåt i vikterna alltså, riktigt skoja. Och nej, jag kommer inte lägga ner ;)

2011-03-21 @ 22:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0