Deg söndag

Vaknade vi 08.15 imorse av att jag hade smetat in mig själv i den sista chokladtårtebiten som jag hade somnat ifrån inatt, trött på livet går jag upp och tvättar av de värsta för att sedan däcka rätt så hårt och sova vidare till 14.00.
.
.
Visste inte att denna brutalt goda tårta kunde vara till sådana besvär. Passar på att tacka min helt klart största bulk sponsor, Tilda. Som jöder mig något extremt (tror hon tycker jag är tanig)... Puss på dig iaf.
.
Degade vidare rätt rejält i sängen och åt förjävla dåligt, en JNS macka till "frukost" vid 14.30 sen kesella och 3 bananer vid 17.00. Tog mig ett hemma"pass" (av olika anledningar, Bang-ERKO!! Tex.) vid 18. Aldrig gjort ett sämre pass tror jag, fanns fan ingen energi alls så jag bestämde mig för att inte fullfölja de helt. Såhär blev det iaf, väldigt kort och knasigt.
  • 5 set Bänk, 58 kg - 8 reps
  • 5 set Miltärpress 38 kg - 8 reps
  • 3 set Frenchpress 23 kg - 8 reps
Haha, vafan! Värt? Knappt..
.
Jaja, tog en "dagensform" bild iaf.
.
Såhär ser det ut i nuläget.
.
Inga direkta resultat menmen.
.
.
Gårdagens frukost som jag åt vid cirka 09.00. Var svintaggad på gym vid 1 tiden men det sköts fram till idag..... Så blev det ändå inte av.. Jävla skit... Jaja, får köra hårdare imorgon istället.
.
Trots att Erkan är en loosieboos så vill jag fan dela denna bild med er, just för hans brutala ryggtavla samt hans stört söta min.
.
Nu ska jag äta KÖTT och sen chilla något extremt. Hörs imorgon förmodligen, EB signar ut.
.
Mathias Persson

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Hahah, EB.



Nu är det slut på vila för mig, på tisdag smäller de!

2011-03-13 @ 22:48:53
Postat av: Matte

Haha EB är endast coolt Huberto :)



De låter som en vettig plan!

2011-03-14 @ 08:55:13
Postat av: Anonym

Kan ju inte låta bli att hela tiden förknippa det med efterbliven.



H e p p , h e p p , h o o r a h ! ! !

2011-03-14 @ 19:02:41
Postat av: TW

Önskar att tajterko, med den brutalt sexiga ryggtavlan, kunde slaska in sin snabel i min mun så att jag håller tyst nån gång :(

2011-03-15 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0