Ensamt på en fredag.....

Igår var Eliten splittrad ännu en gång, veckan har varit knasig och ett riktigt WC-häng har knappt ägt rum. Jag och Calleboi gled ner efter skolans bravader, han skulle dock köra rygg och jag ben, så blev inte mycket av en dejt för oss inte. Mitt benpass såg iaf ut såhär
  • 4 set Böj, 80 kg. 5-6 reps
  • 4 set Utfallshopp m 15 kgs kaka 10 st - superset - Frontsquats 10 st (2 första seten utan vikt, 2 sista med 15 kg..)
Herrejävlar i min lilla låda. Verken har aldrig varit större, brutalt jobbigt. Slet som en jävla gris. Kanske inte ser så jobbigt ut på papper, men pröva och se. Dog.
.
Slog även till på lite axlar, dock så gick de piss.
  • 3 set Militär 40 kg, 5-6 reps
  • 4 set Hantellyft åt sidan, 8-10 rep, 8 kg
Fan va man tappar motivation när inte större delen av gänget är samlat. Träligt. Hoppas på en förbättring nästa vecka.
.
Ikväll blire ös så förmodligen ingen träning imorrn, men på måndag är jag tillbaka.
.
EB OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0