Ako säger grattis

.
Hahah, så jävla sjukt! Det var såhär va, jag bastade 18 och förra fredagen var det lite kalas här hos mig. I present av Eric, Niklas och Nicolina fick jag en Dcore tröja, typ en sån som Ako har på filmen, fast en svart. Den va najs och så var det inget mer med det. SEN, har dom spelat in en film med massa grattis, och vem dyker inte upp i slutet om inte Ako himself. Så har dom lirarna mailat och smsat med Ako i typ en månads tid, haha sjukt.. Iaf så kunde han inte komma hem till mig (vilket han tydligen var taggad på) då han, som jag listat ut nu i efterhand antagligen skulle fixa med Gladiatorerna. Så ja, iaf blev det en grattishälsning från Erkans mobil. Sinnessjukt kul iaf, en tröja och ett grattis från självaste Ako, stort kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Hubbe

De är så sjuuuukt! Har fan sett videon oräkneligt många gånger...



Skulle vara lite kul å se vad dem skrev i dessa mail till AKO fram och tillbaka, haha.



Som du säger, stort kan man tycka.

2011-05-28 @ 21:07:55
Postat av: Anonym

jadu hubbe kan ju meddela att ja o ako e tighta nu

2011-05-31 @ 23:15:01
URL: http://nicfosho.blogg.se/
Postat av: Hubbe

Vill se mailen! ;D

2011-06-01 @ 07:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0