Det är ju fler än en sak som ska göras..

Det är smetfullt med skit man ska hinna nu såhär innan sommaren. Det är 326 grejer man ska göra i skolan, stora grejer.. Man vill va ute med sina sköna broes, och ibland hoes, i solen och chilla. Man ska plugga till körkort, man ska köra bil, man ska Träna, man ska äta, sen ska man hinna sova också.. Detta går inte riktigt ihop så just nu är det träningen som blir sjukt lidande, och där med så lider jag. Så jävla segt att behöva prioritera bort något man tycker är kul för något som, ja är lite mindre kul om man säger. Nå väl. Jag hann verkligen inte gymma idag, men så missade jag min planerade buss i slussen, fick lite impulsdamp som jag är svensk mästare i fatiskt, hoppade på en 34 och gled till gymmet. FAN va värt det var, helt själv. Jag, mina lurar och lite vikter. Då mår jag fint. Det blev ett ganska hattigt och snabbt pass men det gick faktiskt bra iaf. Såhär såg det ut:
  • 4 set Hantelpress, 2 st 30 graders lutning 2 set 45. 16 kg, 12 reps
  • 4 set 45 graders lutande hantelflyes, 12.5 kg. 5-6 reps (Tung vare, ville inte vika mig till småvikterna, ni vet hur det är. Bet skönt som fan i övrebröst iaf, vilket är en av mina priomuskler just nu)
  • 3 set Pushdowns stång. 12 reps
  • 3 set Sittande flyes i CC:n - superset - Crossovers i CC:n. 10-12 reps
  • 2 Dropset Axelpress ( KNAS ) Impulsdampade, igen.. Allt var upptaget, förutom den.. Undra varför..
  • 3 set Smala armhävningar, knogar - superset - crunch/benlyfts variant.
KLAR! Pumpad som en gris vart jag, ätit som en under dagen också dock.. + att jag brukar bli lite extra pumpad när jag inte kört på länge.
.
Dagens kost har verkligen gått enligt tallriksmodellen, sett ut såhär hittils:
  • Frukost, 2 lingongrova med keso o tomat. Juice och kaffe, cirka 5-600 kcal
  • Lunch, Bananpizza, 2 st 33 cls colaburkar, cirka 1200 kcal
  • Snacks, Ben n Jerry Peanutbutter n Cookie dough glass. 380 kcal
  • Redbull, 150 kcal
  • Första middagen, 4 korvar med bröd, 75 cl cola. 1300 kcal
Sen efter de vart det träning, förståligt pump då kanske. Nu ska jag äta min andra middag och sen plugga som en get på språng. PEACE ut

Kommentarer
Postat av: Hubbe

:(

2011-05-12 @ 21:00:18
Postat av: Anonym

såså

2011-05-22 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0