Och så säger jag bara, baDäng!

Nu jävlar börjar man komma igång på allvar igen, kört 4 pass denna vecka vilket känns ruskigt bra, blir vila imorgon och lördag för att sedan dra igång igen på söndag. Veckan har sätt ut såhär:
.
Mån - Bröst, Triceps, Oblic
Tis - Rygg, Biceps, Baksida axlar (shrugs)
Ons - Ben, Mage
Tors - Axlar, Triceps, Biceps
.
Då jag ville kickstarta denna vecka från ett hattigt vilande så har jag inte kört några tunga basövningar alls, skippat bänken, marken, böjen osv. Endast kört de mindre övningarna, försökt vare så strikt som möjligt, långsamt ner, 12 reps osv. Det har gått bra, och känner att jag är påväg mot en skön startpunk inför deffen.
.
Ätandet går sisådär, äter samtliga mål under dagen + proteinshakes m mjölk + annat smått och gott, men tvivlar starkt på att jag kommer upp över 4000 kcal med detta. Måste ha Gainers eller JNS! Men det är så förbannat jobbigt att trycka! Kör på det här nu ett tag, tycker det borde ge lite resultat i vart fall.
.
,
Åt lite biff häromdagen, det va GÖTT! Dock inte så kcal-rikt.. Menmen
.
Invigde även ryssgymmet idag, släpade ner vikterna till carporten och körde mig ett rätt skönt pass faktiskt, såg ut sähär:
Varv 1:
  • Militärpress, 28 kg, 10-12 reps
  • Hantellyft åt sidan (lillfingrarna riktade uppåt i slutläge), 7.5 kg, 10-12 reps
  • Frenchpress, 16 kg, 12 reps
  • Armhävningar, 8-12 st
4 varv. Lite vila mellan varven, annars pang på nästa övning. = Pump! GÖTT
.
Varv 2:
  • Hantellyft fram, 7.5 kg, 12 reps
  • Breda skivstångscurls, 28 kg, 8-10 reps
  • Stångcruls m EZ stång, 16 kg, 8 reps. Biccepump? Yåå
4 varv.
.
Varv 3.
  • Raka hantellyft åt sidan, 7.5 kg, 10 reps
  • Armhävningar, explosiva både upp och ner. 15 st
3 varv.
.
.
Vet inte varför jag såg så ledsen ut, vafan! Jag invigde ju ryssgymmet, då ska man vara glad, knasigt. Förresten, visst har jag en stilig tröja, DCore, så jävla najs. De finns en sjuk historia bakom denna tröja som jag ska avslöja en vacker dag.
.
Hade käkat ett soft mellanmål samt lunch innan passet så fick ett skapligt pump, är dock taggad på en vild PWO för de efterlängtade extremtpumpet.
.
Vilket salig blandning, så perfekt som mellanmål. 55 spänn gick det dock på, på 7eleven, ingen man har råd med varje dag direkt. Men idag hade jag de, ingen lunch = pengar över på matkortet = gratis fest på bussen i form av (se bilden).
.
Långhelg väntar så hoppas på soft häng med bröder samt ett antal besök på gymet.
.
På återseende mina damer!

Kommentarer
Postat av: Hubbe

Posta videon, vill se den igen, de va så sjukt

2011-05-28 @ 15:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0