På bättringsvägen

Såååja, idag bar det av till det efterlängtade gymmet, Pattar var givet en dag som denna. Passet såg ut såhär:
  • 3 set Bänkmaskin (Knasigt? Ja, men sög på bra i bröset 12 reps
  • 3 superset Flyes i CC:n - Flyes underifrån 8 reps
  • 4 set Lutande flyes m hantlar, 10 kg. 12 reps
  • 4 set Pushdowns med rep, 12 reps
  • 3 set Pushdowns stång, 10 reps
  • 3 set WOD
  • 2 set Massakern
Gick helt okej, men man blir snabbt trött i mukklerna när man inte tränar konstant. Men kul var det, och hoppas inget stör mitt tränande nu, för nu är jag taggad på att ligga I !!
.
Är så jävla sugen på att dra igång en redig deff, lägga upp kostshema, käka strikt, gå powerwalks i de goa vädret, träna tungt! OSV, allt sånt där kul! Mmmh. Men vill trycka igång kroppen ordentligt först, så siktar på att dra igåg deffen någongång nästa vecka.
.
.
Traskade hem från bussen, raskt takt, cirka 7 minuters powerwalk. Och satan vilket tryck jag får i vaderna då, gör ju fan ont i framsida. Helt galet, hur ska jag orka 30-40 min PW sen? Hm...
.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0